N.Reilly sakė, kad išaugusi paklausa tokiose rinkose kaip Vokietija ir Rusija kompensuos nuosmukį tokiose šalyse kaip Ispanija ir Portugalija.

„Opel/Vauxhall“ yra antra pagal pardavimus „General Motors“ markė po „Chevrolet“, tačiau tai yra vienintelis padalinys, dirbantis nepelningai. Pernai šios kompanijos nuostoliai siekė 1,76 mlrd. JAV dolerių.

Siekdama padidinti pardavimus už Europos ribų, „Opel“ kompanija planuoja eksportuoti automobilius į Australiją, Kiniją, Argentiną ir Artimuosius Rytus, taip pat plėtra planuojama į Izraelį, Pietų Afriką ir Čilę. Šiemet eksporto rinkose planuojama parduoti 40-50 tūkst. automobilių, o per 3-4 metus šis skaičius turi išaugti iki 100 tūkst., N.Reilly sakė Ženevos automobilių parodoje.

Pernai „Opel“ pardavė 1,27 mln. automobilių Europos rinkose.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją