„Šiuo metu su savo partneriais „First Auto Works“ svarstome, ar mums reikia naujos vietinės markės norint įžengti į pigių automobilių segmentą Kinijoje“, – sakė „Volkswagen Group China“ viceprezidentas Sohas Weimingas.

Per pastaruosius mėnesius keli automobilių gamintojai – „Honda Motor“, „Nissan Motor“ ir „General Motors“ – jau pristatė vietines markes Kinijoje.

„Šiuo metu mes nesiūlome savo modelių pigių automobilių segmente, kuris sudaro apie 20 proc. visos rinkos, tačiau prieš priimdami sprendimą turime įvertinti, kaip šis segmentas vystysis ateityje“, – sakė S. Weimingas.

Iki 2018 m. „Volkswagen“ Kinijoje ruošiasi padvigubinti gamybą du kartus, iki 4 mln. vnt. Šiuo metu kompanija stato dvi naujas gamyklas šalyje ir ruošiasi išplėsti gamybą likusiose septyniose.

Pernai „Volkswagen“ grupė Kinijoje pardavė 1,9 mln. automobilių, t.y. 37 proc. daugiau nei 2009 m.