Kovą asmeninių automobilių (M1) registravimas padidėjo 119 proc., iki 1 096 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) rinka išaugo beveik keturis kartus (+283 proc.), iki 138 vnt.

Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje tarp markių pirmąją vietą išsaugojo „Nissan“ (181 vnt.) ir vėl aplenkęs ilgalaikį lyderį „Volkswagen“ (167 vnt.) bei trečioje vietoje likusią „Peugeot“ (117 vnt.). Tarp prestižinių markių šį kartą pirmavo BMW (53 vnt.).

Kovą populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai buvo „Nissan Qashqai“ (100 vnt.), „Peugeot 3008“ (48 vnt.) bei „Nissan Juke“ (44 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių (N1) modelių pirmavo „Volkswagen Caddy“ (20 vnt.).

2011 m. sausį-kovą Lietuvoje iš viso įregistruota 3 211 naujų lengvųjų automobilių, t.y. 120 proc. daugiau nei atitinkamu laikotarpiu 2010 m. (1 462 vnt.).

Kovo mėnesį Lietuvos rinkoje debiutavo septynvietis vienatūris „Chevrolet Orlando“, mažasis vienatūris „Toyota Verso-S“, hibridinis hečbekas „Lexus CT 200h“, universalas „Volvo V60“ bei „Peugeot 508“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją