„Volkswagen“ šiuo metu užima 21,8 proc. Brazilijos rinkos ir atsilieka nuo „Fiat“ (22,3 proc. rinkos). Trečioje pozicijoje – „General Motors“ koncernas, turintis 18,2 proc. rinkos.
„Volkswagen“ per artimiausius 4 metus išplės tris iš penkių gamyklų ir planuoja metinius pardavimus padidinti 40 proc., iki 1 mln. vnt.
Brazilija yra itin svarbi rinka „Fiat“, nes italams nekaip sekasi kitose besivystančių šalių rinkose Kinijoje, Rusijoje ir Indijoje. „Mes pelną uždirbame ne Italijoje, o Brazilijoje“, – sakė „Fiat“ vadovas Sergio Marchionne.
Pernai „Fiat“ Brazilijoje pardavė 761,4 tūkst. automobilių, o „Volkswagen AG“ pardavimai buvo 50 tūkst. vnt. mažesni.
Populiariausiu modeliu šalyje 2010-aisiais buvo „Volkswagen Gol“, sukurtas pagal „Polo“. Brazilai įsigijo 293,7 tūkst. šio modelio vienetų. Antroje vietoje liko „Fiat Uno“ (229,3 tūkst. vnt.).