„Volkswagen“ šiuo metu užima 21,8 proc. Brazilijos rinkos ir atsilieka nuo „Fiat“ (22,3 proc. rinkos). Trečioje pozicijoje – „General Motors“ koncernas, turintis 18,2 proc. rinkos.

„Volkswagen“ per artimiausius 4 metus išplės tris iš penkių gamyklų ir planuoja metinius pardavimus padidinti 40 proc., iki 1 mln. vnt.

Brazilija yra itin svarbi rinka „Fiat“, nes italams nekaip sekasi kitose besivystančių šalių rinkose Kinijoje, Rusijoje ir Indijoje. „Mes pelną uždirbame ne Italijoje, o Brazilijoje“, – sakė „Fiat“ vadovas Sergio Marchionne.

Pernai „Fiat“ Brazilijoje pardavė 761,4 tūkst. automobilių, o „Volkswagen AG“ pardavimai buvo 50 tūkst. vnt. mažesni.

Populiariausiu modeliu šalyje 2010-aisiais buvo „Volkswagen Gol“, sukurtas pagal „Polo“. Brazilai įsigijo 293,7 tūkst. šio modelio vienetų. Antroje vietoje liko „Fiat Uno“ (229,3 tūkst. vnt.).

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją