F. Piecho teigimu, per penkmetį „Alfa Romeo“ pardavimus vokiečiai galėtų padidinti iki 400 tūkst. vnt. per metus.

Tačiau kad ir ką kalbėtų vokiečiai, „Fiat“ ir „Chrysler“ grupių vadovas Sergio Marchionne jau ne kartą tvirtino, kad „Alfa Romeo“ markė – neparduodama.

„Kol aš būsiu „Chrysler“ ir „Fiat“ vadovas, ponas Piechas niekada neturės „Alfa Romeo“. Tai neliečiama“, – praėjusį mėnesį kalbėjo S. Marchionne.

Jis F.Piechui patarė rūpintis prastus laikus išgyvenančia „Seat“ marke. „Nežinau, ar jis tą gali, bet jam reikėtų pabandyti“, – sakė „Fiat“ vadovas.

Koks buvo viešas F. Piecho atsakymas Ženevoje? „Volkswagen“ turi laiko“, – abstrakčiai atsakė jis.

Pernai „Alfa Romeo“ gerokai atsiliko nuo anksčiau iškeltų tikslų ir pardavė 112 tūkst. automobilių.