„i40“ tikrai yra vienas svarbiausių pastaraisiais metais mūsų sukurtų modelių. Mes įsitikinę, kad jis taps vienu iš geriausiai parduodamų modelių pačiame konkurencingiausiame Europoje D segmente“, – sakė „Hyundai Motor Europe“ viceprezidentas ir vykdomasis direktorius Alanas Rushforthas.
„Hyundai“ prognozuoja, kad per ateinančius penkerius metus D segmentas Europoje augs 12,6 proc. 2012 m. su naujuoju „i40“ modeliu „Hyundai“ tikisi patekti į geriausiai parduodamų D segmento automobilių penketuką. Šio automobilio gamybos apimtys sieks 60 tūkst. vnt. per metus.
„Hyundai i40“ ilgis 4770 mm, plotis 1815 mm, o aukštis 1480 mm, o tarpuašis yra 2,77 m, tad automobilio salonas – vienas erdviausių šioje klasėje. Esant įprastai galinių sėdynių padėčiai, bagažo skyriaus talpa yra 533 litrai, o sulenkus galines sėdynes ji padidėja iki 1719 litrų.
Į „Hyundai i40“ galės būti montuojamas vienas iš keturių variklių. Dyzelinių agregatų pasiūloje – dviejų skirtingų galingumų 1.7 CRDi varikliai. Silpnesnė versija turės 115 AG ir maksimalų 260 Nm (esant 4000 aps./min.) sukimo momentą. Automobilyje montuojama šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė. Galingesnė versija sukurs 136 AG ir 326 Nm (esant 4000 aps./min.). Automobilyje gali būti montuojama šešių laipsnių mechaninė arba automatinė pavarų dėžė.
Benzininių agregatų gamoje – 1.6 GDI (135 AG ir 164 Nm) bei 2.0 GDI (177 AG ir 208 Nm) varikliai.
Gamintojų teigimu, D segmente dyzeliniai automobiliai užima 75 procentus. „Hyundai“ tikisi parduoti 65 proc. „i40“ automobilių su dyzeliniais varikliais ir 35 proc. su benzininiais varikliais, o populiariausiu turėtų tapti 1.7 CRDi, 136 AG agregatas.