Gamintojo pranešime rašoma, kad naujasis logotipas pasižymės naujų spalvų gama, taip pat jis bus lengviau atpažįstamas nei anksčiau, vis dėlto kaip atrodys naujasis logotipas paaiškės tik kovo 1 d.
„Škoda“ Ženevoje taip pat pademonstruos ir koncepcinį modelį, kuris turėtų atspindėti naują šios markės dizaino kryptį.
„Volkswagen AG“ koncernui priklausanti Čekijos kompanija taip pat pristatys naują strategiją, kurios tikslas – iki 2018 m. du kartus padidinti pardavimus.
Pernai „Škoda“ pardavė daugiausiai automobilių per visą kompanijos istoriją – 762,6 tūkst. Lyginant su 2009 m. rezultatais, 2010-aisiais pardavimai išaugo 11,5 proc.
Ženevoje „Škodos“ stende bus demonstruojama ir „Fabia Monte Carlo“ modifikacija su sportine važiuokle, kuri bus siūloma tik su hečbeko kėbulu. Šis modelis sukurtas specialiai 110-osioms „Škoda“ veiklos automobilių sporte metinėms pažymėti.