Parodoje bus eksponuoja ir daugiau „Opel“ ateities modelių su naujausiomis mažos taršos „ecoFLEX“ technologijomis. Jau greitai rinkoje pasirodysiantys „Corsa“ ir „Antara“ modeliai taip pat bus eksponuojami „Opel“ stende.

Serijinė „Opel Ampera“: e-mobilumas vairuotojo valioje

Opel Ampera
Foto: Gamintojo nuotr.

Laikantis pažadų praeitų metų pažadų, „Opel“ ir toliau bus naujovių pradininku su naujuoju „Ampera“ modeliu, kuris rinką pasieks šių metų pabaigoje. Ženevos automobilių parodoje debiutuosiantis serijinis „Opel Ampera“ nenukryps nuo tikslų, kurie buvo užsibrėžti kūrimo pradžioje: drąsus dizainas išliko artimas pirminei koncepcinio automobilio versijai.

„Opel Ampera“ elektromobilis bus pirmasis elektromobilis Europoje, kuris tinkamas kasdieniam naudojimui: vairuotojams nereiks galvoti apie tai, jog gali sustoti dėl pasibaigusios energijos baterijose. Penkių durų „Ampera“ gali sutalpinti keturis keleivius bei turi erdvią bagažinę. Pirmiems 40 – 80 kilometrų energiją tiekia vien tik 16 kWh ličio jonų akumuliatorius. Kol naudojama akumuliatorius energija, „Ampera“ važiuoja nenaudodama degalų ir neteršdama aplinkos išmetamosiomis dujomis.

Nepriklausomas tyrimas parodė, jog 80 proc. europiečių per dieną nuvažiuoja mažiau kaip 60 km, tad „Ampera“ atitiktų jų poreikius. Kai „Amperos“ baterija išsikrauna, ją galimą įkrauti per keturias valandas, įjungus 230 V įkrovimo sistemą į įprastą elektros tinklą. Jei kelionė tolimesnė – įsijungs benzininis variklis/generatorius, kuris, naudodamas bake esančius degalus, be vargo atstumą leis prailginti iki daugiau kaip 500 km. 150 AG elektrinio variklio sukamasis momentas yra 350 Nm, o 100 km/val. greitį jis išvysto per maždaug 9 sek., maksimalus greitis – 161 km/val.

„Zafira Tourer Concept“: poilsio zona ant ratų

Ženevoje „Opel“ pristatys naujos kartos, didesnio vienatūrio „Zafira“ modelio viziją. Praminta „Poilsio zona ant ratų“, „Zafira Tourer Concept“ turės erdvų ir šviesų aukštos kokybės interjerą.

Opel dizaino viceprezidentas Markas Adamsas demonstruoja pirmą užuominą į „Zafira Tourer Concept“
Foto: Gamintojo nuotr.

„Poilsio zonos principą pritaikėme automobiliui“, - sakė Markas Adamsas, „Opel/Vauxhall“ dizaino viceprezidentas. „Poilsio patalpa, tai vieta, kurioje norite atsipalaiduoti, kur jūs išties norite būti. Norėjome pasiūlyti tokį patį jausmą vienatūryje ir paversti jį poilsio zona, kurioje jūs norėtumėte praleisti laiką“.

„Opel“ žada, kad naujasis koncepcinis automobilis siūlys didžiausias salono transformavimo galimybes, kad jos atitiktų daugelio poreikius erdvumui, ypač akcentuojant galines keleivių sėdynes.

„Zafira Tourer Concept“ perkelia „Insignia“ dizainą, kokybę ir inovatyvias technologijas į vienatūrių segmentą.

„Opel ecoFLEX“ šeima: „Start/Stop“ didina ekonomiškumą

„Opel“ teigimu, „ecoFLEX“ modeliai leidžia sutaupyti degalų ir sumažinti CO2 taršą, tačiau tai nė kiek nesumažina automobilio savybių bei dinamiškumo, ir visa tai už prieinamą kainą.

Naujieji „ecoFLEX“ modeliai pasirodysiantys Ženevoje:

. „Corsa 1,3 CDTI ecoFLEX“ turi 95 AG variklį su „Start/Stop“ sistema, vidutinės degalų sąnaudos yra tik 3,5 l/100 km, o C2 tarša – 94 g/km.

· „Start/Stop“ įranga taip pat galima ir naujoje „Opel Astra 1,3 CDTI ecoFLEX“ (95 AG) versijoje. Dėl minėtos įrangos, penkių durų hečbeko tarša sumažėjo nuo 109 iki 104 g/km, o vidutinės degalų sąnaudos – nuo 4,1 iki 3,9 l/100 km. Nors „Start/Stop“ 5 durų hečbeke galima kaip papildoma įranga, tačiau į „Sports Tourer 1,3 CDTI ecoFLEX“ modelį ji montuojama kaip serijinė (vidutinės degalų sąnaudos 4,1 l/100 km, CO2 tarša – 109 g/km).

„Start/Stop“ nuo šiol galima montuoti į „Opel Agila“, „Corsa“ ir „Astra“ modelius, o iki 2011 m. pabaigos šią įrangą galima bus montuoti į „Meriva“, „Zafira“ ir „Insignia“ modelius.

2011-jų pradžioje – nauji „Opel Antara“ ir „Opel Corsa“

Opel Antara
Foto: Gamintojo nuotr.

2011 metų pavasarį pasirodysianti naujoji „Opel Antara“ turi ne tik išskirtinį išorės dizainą, naują variklį, bet ir atnaujintą saloną, modernizuotą važiuoklę. Modernizuotas 2,2 CDTI variklis gali būti skirtingų galių: 163 AG arba 184 AG.

Be to, parengtas ir naujas benzininis 2,4 ECOTEC, 167 AG variklis. Šie agregatai atitinka „Euro-5“ taršos standartus ir gerokai pagerina važiavimo sąlygas – garantuoja mažesnes degalų sąnaudas bei išmetamųjų dujų kiekį. Galima rinktis iš dviejų, taip pat visiškai atnaujintų, pavarų dėžių: šešių laipsnių mechaninės ar automatinės. Modernizuota važiuoklė ir aktyvios saugos įranga turi patobulintą ABS bei montuojamą kaip serijinę pajudėjimo į įkalnę pagalbos sistemą HAS („Hill Start Assist“).

Opel Corsa
Foto: Gamintojo nuotr.

Po 2010-ais atlikto „Opel Corsa“ techninio atnaujinimo – variklio, važiuoklės ir vairavimo sistemų - 2011 metais automobilis pasipuoš nauja išvaizda. Naujo dizaino priekis šį automobilio modelį padaro sportiškesniu ir išraiškingesniu, o naujos kėbulo spalvos ir interjeras bei galimybė automobilį pritaikyti pagal savo poreikius, „Opel Corsa“ padaro patrauklesniu nei bet kada anksčiau. Automobilyje montuojama naujoji multimedijos sistema „TOUCH&ONNECT” turi lietimui jautrų ekraną, GPS navigaciją, veikiančią 28 Europos valstybėse, „Bluetooth“ ryšį, „iPod“ bei USB jungtis. O 95 AG „ecoFLEX 1.3 CDTI“ automobilio versijoje įmontuota „Start/Stop“ sistema, leidžia 8,7 proc. sumažinti degalų sąnaudas važinėjant mieste. Tokiam automobiliui nuvažiuoti 100 km, pakanka 3,5 litrų degalų, o išmetamųjų dujų kiekis neviršija 94 g/km.