„Volkswagen“ vadovas Martinas Winterkornas atskleidė, kad jau ir numatytos pirmosios rinkos, kuriose pasirodys XL1. „Mes pristatysime XL1 Europoje, pirmiausia Vokietijoje. JAV ir Kiniją šis modelis pasieks kiek vėliau“, – sakė jis.

M. Winterkorno teigimu, iš pradžių XL1 modelis bus gaminamas itin mažu tiražu. Kompanijos plėtros vadovo Ulricho Hackenbergo nuomone, gali būti pagaminta iki 100 šio modelio vienetų. Jo teigimu, tarp galimų XL gamyklų minimi Wolfsburgo ir Dresdeno padaliniai.

F. Piechas nenorėjo spėlioti galimos XL1 kainos, teigdamas, kad kol kas apie tai dar anksti kalbėti. Vis dėlto jis patvirtino, kad automobilis „tikrai bus parduodamas“.

Kataro automobilių parodoje pristatytas „Volkswagen XL1“ koncepcinis modelis išsiskiria neįtikėtinu ekonomiškumu. Elektra įkraunamas hibridinis modelis yra komplektuojamas su dviejų cilindrų dyzeliniu TDI varikliu (48 AG), elektriniu motoru (20 kW), ličio-jonų baterijomis ir dviejų sankabų automatine DSG transmisija. To rezultatas – 0,9 l/100 km degalų sąnaudos, o į aplinką išskiriama tik 24 g/km CO2.

Koncepcinis modelis nuo 0 iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 11,9 sek., o jo maksimalus greitis yra elektroniškai ribojamas iki 160 km/val. Tik 795 kg sveriantis „Volkswagen XL1“ važiuodamas vien elektriniu režimu gali įveikti 35 km.