„Po 2009-ųjų didelio masto finansinės krizės ir rinkos nuosmukio pernai jau sugrįžome į 2007 ir 2008 metų rekordinių pardavimų lygį. Tai reiškia, kad dabar mes jau tvirtai stovime ant kojų ir toliau plėtosime augimo planus“, - teigė „Volkswagen Commercial Vehicles“ valdybos narys pardavimams ir marketingui Haraldas Schomburgas.

2010-ųjų metų augimą labiausiai nulėmė T5 serija – „Transporter“, „Caravelle“, „Multivan“ ir „California“ versijos. Visame pasaulyje T5 paklausa išaugo 27 proc., iki 148 000 automobilių (2009 m. – 116 500).

„Caddy“ modelio pardavimai sudarė 128 700 vnt., t.y. 8 proc. mažiau, nei atitinkamu ankstesnių metų laikotarpiu, kai naujų automobilių pardavimus skatino valstybinės senų automobilių utilizavimo programos (2009 m. – 139 800). „Crafter“ pardavimai padidėjo 10,4 proc., iki 37 450 vienetų (2009 m. – 33 900).

Naujasis „Amarok“ per pirmuosius gamybos metus paplito 22 600 vienetų tiražu. 2011-iesiems naujasis „Volkswagen“ pikapas jau sulaukė 40 tūkst. užsakymų.

Vakarų Europoje (išskyrus Vokietiją), markės pristatymai pakilo 21 proc., iki 130 400 vienetų (2009 m. – 107 800).

Rytų Europoje markė pardavė 26 700 lengvųjų komercinių automobilių (2009 m. – 26 500). Labiausiai pardavimai išaugo Rusijoje – 27,8 proc. iki 7 200 vienetų (2009 m. – 5 700).

Pietų Amerika dar kartą įrodė, kad yra didžiausia „Volkswagen Commercial Vehicles“ rinka už Europos ribų. Ten praėjusiais metais pardavimai išaugo 84,5 proc. (pristatyta 113 700 automobilių).

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją