„Po 2009-ųjų didelio masto finansinės krizės ir rinkos nuosmukio pernai jau sugrįžome į 2007 ir 2008 metų rekordinių pardavimų lygį. Tai reiškia, kad dabar mes jau tvirtai stovime ant kojų ir toliau plėtosime augimo planus“, - teigė „Volkswagen Commercial Vehicles“ valdybos narys pardavimams ir marketingui Haraldas Schomburgas.
2010-ųjų metų augimą labiausiai nulėmė T5 serija – „Transporter“, „Caravelle“, „Multivan“ ir „California“ versijos. Visame pasaulyje T5 paklausa išaugo 27 proc., iki 148 000 automobilių (2009 m. – 116 500).
„Caddy“ modelio pardavimai sudarė 128 700 vnt., t.y. 8 proc. mažiau, nei atitinkamu ankstesnių metų laikotarpiu, kai naujų automobilių pardavimus skatino valstybinės senų automobilių utilizavimo programos (2009 m. – 139 800). „Crafter“ pardavimai padidėjo 10,4 proc., iki 37 450 vienetų (2009 m. – 33 900).
Naujasis „Amarok“ per pirmuosius gamybos metus paplito 22 600 vienetų tiražu. 2011-iesiems naujasis „Volkswagen“ pikapas jau sulaukė 40 tūkst. užsakymų.
Vakarų Europoje (išskyrus Vokietiją), markės pristatymai pakilo 21 proc., iki 130 400 vienetų (2009 m. – 107 800).
Rytų Europoje markė pardavė 26 700 lengvųjų komercinių automobilių (2009 m. – 26 500). Labiausiai pardavimai išaugo Rusijoje – 27,8 proc. iki 7 200 vienetų (2009 m. – 5 700).
Pietų Amerika dar kartą įrodė, kad yra didžiausia „Volkswagen Commercial Vehicles“ rinka už Europos ribų. Ten praėjusiais metais pardavimai išaugo 84,5 proc. (pristatyta 113 700 automobilių).