„Dėl tokių inovatyvių ir aplinkai draugiškų naujų automobilių, kaip „Touran“ ir „Sharan“, „Touareg“ ir „Passat“, „Volkswagen“ puikiai pasirodė sudėtingomis rinkos sąlygomis ir žymiai sustiprino savo poziciją konkurencinėje aplinkoje“, – savaitgalį Wolfsburge įvykusiame pasitarime pažymėjo „Volkswagen“ grupės valdybos narys pardavimams Christianas Klingleris.

„Volkswagen“ markei ypač gerai sekėsi tokiose svarbiose rinkose kaip Kinija, JAV, Rusija ir Indija. Per 2010 metus pirmąkart daugiau nei 1,51 milijono (+35,5 proc. lyginant su 2009 m.) automobilių buvo pristatyta Kinijoje (įskaitant Honkongą). 256 800 (+20,3 proc.) automobilių klientams pristatyta JAV.

Rusijoje pristatytų automobilių skaičius išaugo iki 58 900 vnt. (+49,1 proc.), o pardavimai Indijos rinkoje išaugo daugiau nei dešimt kartų, iki 30 300 vnt. Šiaurės Amerikos regione šis skaičius pakilo iki 406 400 (+17,9 proc.).

Europoje bendra naujų automobilių rinka smuko 2,5 proc., „Volkswagen“ klientams šiame žemyne pristatė daugiau nei 1,55 milijono (-1,2 proc.) automobilių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją