„2010-ieji buvo neįtikėtinai geri metai, pardavimų augimas ir vėl matuojamas dviženkliu skaičiumi. Beveik visose rinkose mūsų rezultatai gerėjo ir didėjo užimama rinkos dalis. Iki 2018 m. planuojame bent dvigubai padidinti pardavimus. Norėdami pasiekti šį tikslą, plėsime modelių gamą ir stiprinsime pozijas užsienio rinkose“, – sakė „Škoda Auto“ valdybos pirmininkas Winfriedas Vahlandas.

Vokietijos kompanijos „Audi“ 2010-ųjų pardavimų sąskaitoje – 1 mln. 92,4 tūkst. automobilių, t.y. daugiausia per visą šios markės istoriją. Lyginant su 2009 m., „Audi“ pardavimai išaugo 15 proc. Europoje „Audi“ pardavė 647,6 tūkst. automobilių (+4,6 proc.), Kinijoje – 227,9 tūkst. (+43,4 proc.), JAV – 101,6 tūkst. (+22,9 proc.).