Tikimasi, kad „Audi A9“ konkuruos su tokiais modeliais kaip „Mercedes-Benz“ CL, „Porsche Panamera“ ir būsimu „BMW GranCoupé“. Neoficialiomis žiniomis, naujasis modelis gali pasirodyti jau 2012 m. pradžioje.

„Projektas nėra oficialiai patvirtintas gamybai. Tačiau viskas stumiasi į priekį, atliekami skaičiavimai ir inžineriniai darbai“, – sakė neįvardijamas šaltinis „Audi“ kompanijoje.

„Audi“ planuoja, kad ateityje jų prabangūs sedanai turės kupė versijas. Praėjusią vasarą debiutavęs „A7 Sportback“ buvo sukurtas pagal A6, o A9 turėtų dalintis platforma su A8.

Skelbiama, kad „Audi A9“ bus kuriamas pagal prieš keletą metų pademonstruotą koncepciją „Lamborghini Estoque“, kurios pagrindu atsiras ir serijinis „Lamborghini“ modelis. Planuojama, kad taip „Volkswagen AG“ koncernas sumažins išlaidas automobilių kūrimui.

Panaši strategija jau išbandyta su „Audi R8“ ir „Lamborghini Gallardo“ modeliais, kurie technologiškai yra „giminaičiai“.

„Mes negalime pradėti serijinės „Estoque“ gamybos be „Volkswagen“ grupės. Tai būtų labai sunku padaryti. Investicijos yra tokios didelės, kad be sinergijos finansiškai to nebūtų galima įgyvendinti“, – apie priklausomybę nuo „Volkswagen“ grupės sakė „Lamborghini“ vadovas Stephanas Winkelmannas.

„Autocar“ žiniomis, „Estoque“ ir A9 dalinsis įvairiais agregatais, tačiau jų varikliai bus skirtingi, taip siekiant sukurti skirtingo pobūdžio automobilius. Teigiama, kad „Audi A9“ gali būti montuojamas V8, 4.0 l arba W12 6.3 l variklis. „Lamborghini“ naujokui numatytas V10, 5.2 l variklis, kurį naudoja ir „Gallardo“.

Skirtingai nei A9, „Estoque“ turės konkuruoti su aukštesnės klasės modeliais, tokiais kaip „Bentley Continental GT“, „Aston Martin Rapide“ ir būsimu „Ferrari 612 Scaglietti“ įpėdiniu.