Anot vadovo, sėkmingai išnaudojus didžiųjų Europos valstybių vykdytas naujų automobilių pirkimo skatinimo programas „Hyundai“ pasiekė kritinę masę ir tapo matomas Senojo žemyno keliuose. A.Rushforthas mano, kad „Hyundai“ jau perėjo įėjimo į rinką ir prisistatymo pirkėjams etapą ir per artimiausius kelerius metus turi vystyti savo markę. Jo teigimu, šiemet „Hyundai“ užims apie 2,7 proc. Europos rinkos, kuri sudarys maždaug 13,5 mln. vnt. Dėl aršios konkurencijos Europos rinka laikoma viena sudėtingiausių pasaulyje.

„Hyundai“ atstovas mano, kad kitąmet Europos rinkos dydis iš esmės nekis, tačiau „Hyundai“ dalis gali išaugti virš 3 proc. Žvelgdamas toliau A.Rushforthas pastebėjo, kad Pietų Korėjos gamintojas užima per 5 proc. pasaulinės rinkos ir teigė nematąs priežasčių, kodėl per trejus metus „Hyundai“ pardavimai Europoje negalėtų išaugti iki pusės milijono automobilių, o rinkos dalis padidėti iki 5 proc. 2009 m. „Hyundai“ užėmė 2,4 proc. Senojo žemyno rinkos.

A.Rushforthas tvirtina, kad iki šiol „Hyundai“ pardavimus didino kitų gamintojų sąskaita: „Opel“ susidūrus su problemomis Pietų Korėjos bendrovė suskubo užpildyti atsiradusį vakuumą, nemažai klientų atsikovojama ir iš „Toyota“. Vadovas mano, kad laikui bėgant bus sunku išlaikyti pardavimų augimą remiantis vien tik lojaliais brandaus amžiaus pirkėjais, tad ketinama daug dėmesio skirti jauniems žmonėms. Pasak jo, naujajai kartai būdingas „Starbucks“ – „Ikea“ – „Apple“ markių suvokimas pamažu keičia ankstesnei kartai būdingus BMW – „Louis Vuitton“ – „Chanel“ markių stereotipus.

A.Rushforthas tvirtina, kad jaunimas automobilius ir mobilumą supranta gerokai kitaip nei jų tėvai, todėl „Hyundai Motor“ ir kitiems gamintojams reikia ištirti naujus verslo modelius, kurie atitiktų besikeičiantį pirkėjų požiūrį. Pavyzdžiui, dabar gamintojai tik gamina ir parduoda automobilius, mobilumo paslaugų teikimą dažnai palikdami lizingo bendrovėms, nuomos agentūroms ir kitiems tarpininkams, tačiau būtų galima teikti kompleksinę mobilumo paslaugą, kaip yra mobiliojo ryšio atveju, kuomet žmonės dažniausiai iš to paties tiekėjo perka ir ryšio įrangą, ir paslaugas.

„Hyundai“ pareigūnas prognozuoja, kad kitąmet Europos rinkos dydis nekis, o 2012 m. galima laukti 5,6 proc. augimo iki maždaug 14,3 mln. vnt. Pasak jo, ateinančių metų pirmoji pusė bus sunki, nes vis dar jausis didžiųjų šalių vyriausybių vykdytų naujų automobilių pirkimo skatinimo programų ir taupymo politikos poveikis, tačiau antroje pusėje jau galima tikėtis tam tikro atsigavimo.