Šiuo metu „Toyota“ šalyje beviltiškai atsilieka nuo tokių kompanijų kaip „Maruti Suzuki“, „Hyundai Motor“ ar „General Motor“ ir Indijoje užima 2,8 proc. rinkos. Per ateinančius 5-7 metus „Toyota“ tikisi Indijoje turėti 10 proc. rinkos.
„Toyota“ per 10 šių metų mėnesių Indijoje pardavė 62 tūkst. automobilių, tuo tarpu 39 proc. rinkos turinčios „Maruti Suzuki“ pardavimai siekė 874 tūkst., o 13 proc. rinkos sudaranti „Hyundai“ pardavė 299 tūkst. mašinų.
„Etios“ svarbą „Toyotai“ įrodo ir tai, kad šis modelis yra vienintelis markės modelis, kurio debiutas nebuvo atidėtas dėl finansų krizės. Tikimasi, kad „Etios“ konkuruos su „Suzuki Swift“ ir „Hyundai i20“.
„Toyota Etios“ bus gaminamas Bidadi gamykloje Indijoje. Per metus „Toyota“ tikisi parduoti po 70 tūkst. šio modelio vienetų. Nuo kitų metų balandžio bus parduodama ir pagal „Etios“ sedaną sukurta hečbeko „Liva“ versija.
Vėliau planuojama „Toyota Etios“ siūlyti Kinijos, Brazilijos ir Tailando rinkoms.