Netradicinio dizaino ir konstrukcijos durelės ne tik atsiveria gerokai plačiau nei įprastose mašinose bei palengvina įlipimą ir išlipimą. Ši sistema taip pat yra saugi visose avarinėse situacijose tiek priešpriešinio, tiek šoninio susidūrimo metu. „FlexDoors“ užraktas automatiškai suveikia, kai automobilis pasiekia 4 km/val. greitį. Nelaimės atveju mechanizmas nedelsiant atrakinamas ir žmonės gali netrukdomi išlipti iš mašinos.

„Opel“ teigimu, „FlexDoors“ yra svarbiausia gerai apgalvoto ir subalansuoto „Merivos“ dizaino dalis. Saugumą lemia vienatūrio konstrukcija, kuri kartu kitomis pasyvios ir aktyvios saugos sistemomis užtikrina optimalią keleivių apsaugą.

Bazinės komplektacijos modeliai turi tritaškius saugos diržus visose penkiose automobilio sėdynėse, priekines ir šonines oro pagalves vairuotojui ir greta sėdinčiam keleiviui, taip pat galvos zonoje esančias saugos oro užuolaidas važiuojantiems automobilio priekyje ir gale.

Priekinės sėdynės turi dvigubo veikimo saugos diržų įtempiklius, o visose penkiose sėdimosiose vietose sumontuoti davikliai, primenantys būtinybę naudoti saugos diržus pagal paskirtį. „Merivos“ priekinėse sėdynėse yra aktyvūs galvos atlošai, padedantys išvengti itin pavojingų kaklo sužalojimų, kurie dažniausiai pasitaiko po smūgio į automobilio galą.

Rūpinantis vairuotojais čia įdiegtas „Opel“ inžinierių sukurtas „Pedal Release System“ mechanizmas, kuris priešpriešinio susidūrimo metu „atkabina“ pedalus, taip sumažindamas riziką sužaloti pėdas ir blauzdas. Smūgio energiją absorbuoja ir vairo mechanizmas, o apatinėje prietaisų skydelio dalyje yra papildomas sluoksnis minkštos medžiagos.

Visi antrosios kartos „Meriva“ automobiliai turi elektroninę stabilumo sistemą ESP. Patobulinta ir programinė įranga, reguliuojanti stabdymo efektyvumą – dabar vienatūrio kėbulo svyravimai tam turi gerokai mažiau įtakos.

Vaikų ir pėsčiųjų saugumui

Inžinieriai ypatingą dėmesį skyrė vaikų saugumui. Aukščiausią įmanomą įvertinimą šioje „EuroNCAP“ vertinimų kategorijoje lėmė ir standartinės įrangos sąraše esančios „Opel“ vaikiškos saugos kėdutės, kurios siūlomos papildomai greta ISOFIX tvirtinimo sistemos. Savaime suprantama, kad priekinė keleivio oro pagalvė gali būti išjungiama tais atvejais, kai vaiko kėdutė tvirtinama ant priekinės sėdynės.

Naujoji „Meriva“ gavo puikius įvertinimus už pėsčiųjų apsaugą. Variklio dangtis sukonstruotas taip, kad „klasikinių“ incidentų metu, kai automobilis kliudo važiuojamojoje dalyje atsidūrusį žmogų, šis virsdamas galva atsitrenktų į palyginti minkštą paviršių. Inovatyvi priekinio buferio sistema taip pat padeda išvengti sunkių kojų, kelių sužalojimų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją