„Volkswagen“ grupės dizaino vadovas Walteris de Silva pabrėžė, kad 3 durų „Golfas“ yra itin svarbus Vokietijos rinkoje, o pagal jį yra kuriama sportinė GTI versija. Jis pridūrė, kad „Audi A3“ taip pat turės 3 durų hečbeką, kai kitąmet debiutuos naujos kartos modelis. W.de Silvos teigimu, taip pat svarstoma ir 3 durų „Seat Leon“ ateitis.

Hečbekai išlieka dominuojantys pagal kėbulo tipą Europos kompaktinių automobilių segmente ir sudaro 75 proc. rinkos. Tačiau 3 durų hečbekų gerbėjų mažėja – 2008 m. tokie automobiliai sudarė 12 proc. segemento rinkos, o 2009 m. šis skaičius sumažėjo iki 8 proc.

„Volkswagen“ grupės planai skiriasi nuo kitų kompanijų, pavyzdžiui „Fiat“, „Ford Motor“, „PSA/Peugeot-Citroen“ ir „Hyundai Motor“.

„Hyundai“ 2007 m. vietoj „Accent“ modelio pradėjo siūlyti i30, tačiau pirkėjai nebegalėjo rinktis 3 durų versijos. Vis dėlto pardavimai nenukentėjo – 2009 m. kompanija pardavė beveik 100 tūkst. i30 hečbekų ir universalų, o šiemet pardavimai išaugo dar 25 proc.

Kitos kompanijos irgi imasi panašių veiksmų. Pavyzdžiui „Fiat“ 2007 m. pristatė tik 5 durų „Bravo“ modelį, tokia pat versija siūloma ir šiemet debiutavusio „Alfa Romeo Giulietta“ pirkėjams.

Kai kurios kompanijos 3 durų modelius perkuria į kupė stiliaus. „Renault“ tai padarė dar 1995 m., kai pristatė „Megane“, o ši tradicija buvo pratęsta pernai, kai debiutavo trečios kartos „Megane“.

„Opel“ šiemet Paryžiaus automobilių parodoje pristatė „GTC Paris“ koncepciją, tačiau gamintojo atstovai pabrėžia, kad tai nėra 3 durų „Astra“ hečbeko versija. „Tai kupė, kurioje užtenka vietos 5-iems keleiviams“, – sakė „Opel“ dizaino direktorius Markas Adamsas.

„Toyota“ neslepia, kad 3 durų „Auris“ sudaro tik 5 proc. šio kompaktinio hečbeko pardavimų, tačiau kol kas nekalba apie šios versijos ateitį.