„Alfa Romeo” gamintojai šio modelio pavadinimu tarsi atiduoda duoklę automobilių legendai, kuri penktajame dešimtmetyje audrino visų automobilių mėgėjų vaizduotę”, - sakė UAB „Autobrava” įgaliotosios „Alfa Romeo” atstovės Baltijos šalyse padavimų vadovė Ivona Narbutienė.

Jos teigimu, naujasis modelis atspindi „Alfa Romeo” prekinio ženklo technologinius standartus ir jo emocinę vertę, tad patiks ne tiks ištikimiems „Alfa Romeo” bei itališko dizaino gerbėjams, bet ir dar labiau išplės jų ratą.

„Alfa Romeo Giulietta” pirkėjai gali rinktis automobilį su vienu iš trijų benzininių (1.4 TB 120 AG , 1.4 TB MultiAir 170 AG ir 1.8 TBi 235 AG, kuris montuojamas išskirtinėje „Quadrifoglio Verde“ versijoje) arba dviejų dyzelinių (1.6 JTDM 105 AG ir 2.0 JTDM 170 AG) agregatų. Vidutinės dyzelinių variklių degalų sąnaudos yra 4,4-4,7 l/100 km, benzininių – 5,8-6,4 l/100 km. Mažesnes degalų sąnaudas ir mažesnę taršą užtikrina standartinėje komplektacijoje esanti „Start&Stop“ sistema.

Standartinėje „Giulietta” komplektacijoje taip pat yra ir VDC (Vehicle Dynamic Control), DST (Dynamic Steering Torque) sistemos, elektroninė diferencialo blokavimo sistema Q2 ir Alfa DNA sistema, leidžianti pasirinkti norimą vairavimo režimą – labiau dinamišką, įprastą arba pritaikytą sudėtingoms oro sąlygoms.

Nepriklausomos automobilių saugumo vertinimo agentūros Euro NCAP saugumo testuose „Alfa Romeo Giulietta” pelnė aukščiausią – 5 žvaigdučių – įvertinimą. Naujoji „Giulietta“ surinko 87 balus iš 100 galimų ir tai yra visų laikų aukščiausias kompaktinių automobilių klasės atstovo įvertinimas.

„Alfa Romeo Giulietta“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 59,9 tūkst. Lt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)