R8 GT versija pasirodo prabėgus 4 metams po R8 kupė debiuto 2006 m. Iš viso bus pagaminti 333 „Audi R8 GT“ automobiliai. „Audi Quattro“ sportinių automobilių padalinio vadovas Stephanas Reilas tikisi, kad visi ribotos serijos automobiliai bus parduoti iki metų pabaigos.

„Audi“ atstovų teigimu, lyginant su standartine versija, GT modelis yra galingesnis, lengvesnis ir greitesnis. Jis sveria 1525 kg (100 kg mažiau), o 5.2 l, V10, FSI variklis pasiekia 560 AG (35 AG daugiau) ir išvysto maksimalų 540 Nm sukimo momentą (10 Nm daugiau).

Jėgos agregatas komplektuojamas su 6 laipsnių „R-Tronic“ pavarų dėže. Nuo 0 iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 3,6 sek. (0,3 sek. greičiau nei standartinė „Audi R8“) ir gali pasiekti maksimalų 320 km/val. greitį.

„Audi R8 GT“ montuojamas toks pat variklio blokas, kaip ir „Lamborghini Gallardo“, todėl analitikų nuomone, jis priartėja prie superautomobilių statuso. Vis dėlto S.Reilo nuomone, R8 GT nenuvilios klientų nuo „Gallardo“.

„Gallardo“ yra labiau radikalus, o R8 GT iš tiesų galėtų būti naudojamas kaip kasdienis automobilis“, – teigė „Audi Quattro“ sportinių automobilių padalinio vadovas.

S.Reilas atskleidė, kad „Audi“ ruošiasi sukurti trečiąją sportinių modelių liniją, kuri užimtų vietą tarp R8 ir TT serijų. Šiuo metu „Audi TT RS“ kaina Vokietijoje prasideda nuo 56 150 eurų, o R8 kupė – nuo 109 100 eurų.

Iki 2015 m. „Audi“ tikisi pasiekti 1,5 mln. pardavimų ribą ir prestižinių automobilių segmente aplenkti BMW. Kompanija šiemet planuoja parduoti apie 1,08 mln. automobilių.