Europoje naujasis sedanas kaip „Chrysler 200“ būtų parduodamas tik Didžiojoje Britanijoje ir Airijoje, kur „Lancia“ markė nėra siūloma. JAV rinkoje jis pasirodys iki šių metų pabaigos, kur „Chrysler“ tikisi parduoti po 80 tūkst. šio modelio vienetų kasmet.

„Chrysler“ kompaniją valdančio „Fiat“ koncerno vadovas Sergio Marchionne tikisi, kad šis automobilis Europoje gali tapti populiariu tarp verslo įmonių Vokietijoje ir Didžiojoje Britanijoje. Tačiau „Chrysler“ ir „Lancia“ prekės ženklams vadovaujantis Olivier Francios nėra tikras, ar tai būtų teisingas sprendimas.

Pagrindiniu „Chrysler 200“ trūkumu įvardijama tai, kad JAV rinkoje jis bus siūlomas tik su vienu iš dviejų benzininių variklių (2.4 l arba 3.6 l). Tuo tarpu Europoje pusė naujų automobilių nuperkama su dyzeliniais varikliais, o tarp įmonių dyzelinės mašinos dar populiaresnės dėl geresnio ekonomiškumo.

Skaičiuojama, kad adaptuoti „Chrysler 200“ Europos rinkai reikės apie 50 mln. eurų.

„Chrysler“ šią savaitę išplatino pirmąsias naujojo modelio 200 nuotraukas. Automobilio kaina kol kas neįvardijama.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją