„Volkswagen AG“ vadovas Martinas Winterkornas patvirtino, kad kompanija sumažins „Škoda“ automobilių gamybos išlaidas sutrumpindama įrangos sąrašus.

Pavyzdžiui, pirkėjai nebegali užsisakyti „Škodos“ su pusiau automatine klimato kontrole ir daiktadėžės su šaldymo funkcija, „Superb“ modelis dabar siūlomas be galinėse durelėse įtaisyto skėčio, o „Fabia RS“ pirkėjai net ir už papildomą kainą nebegali užsisakyti ksenoninių žibintų, nors anksčiau jie buvo montuojami standartiškai.

„Mes negalime gaminti „Fabia“ modelio, turinčio kokybiškesnę įrangą už „Polo“, – sakė M.Winterkornas Paryžiaus automobilių parodoje.

Toks „Volkswagen AG“ vadovų sprendimas sukels pirkėjų nepasitenkinimą, įsitikinęs „Škodos“ atstovų asociacijos pirmininkas Thomas Peckruhnas. Šios markės atstovai nesutinka su tuo, kad „Škoda“ vilioja potencialius „Volkswagen“ pirkėjus.

„Mes konkuruojame su Prancūzijos automobilių gamintojais „Peugeot“ ir „Renault“ bei pastarajai kompanijai priklausančia „Dacia“, – teigė T.Peckruhnas.

Jo nuomone, dėl „Volkswagen AG“ vadovų sprendimo, „Škodos“ pardavimai sumažės. „Neįmanoma patikėti, kad pirkėjai į tai nekreips dėmesio“, – sakė „Škodos“ atstovų asociacijos pirmininkas. Jis įsitikinęs, kad vieša diskusija apie tai taip pat yra kenksminga jų įvaizdžiui.

„Škoda“ yra pigiausia „Volkswagen AG“ grupei priklausanti markė, kurios automobiliuose montuojami „Volkswagen“ agregatai, tačiau vokiški automobiliai kainuoja tūkstančiais eurų daugiau nei čekiški.