Anot jo, „Fiat“ grupės vadovas Sergio Marchionne turėtų nedelsdamas parduoti „Alfa Romeo“ Vokietijos gamintojui, nes „Fiat“ ir „Alfa Romeo“ santykiai visuomet buvo problemiški. Italijos pramonės milžinas šią sportišką markę įsigijo 1986 m. ir taip pasielgė tik tam, kad jos neįsigytų „Ford Motor“, kuris tokiu atveju būtų tapęs grėsmingu varžovu Italijos rinkoje.

Vis dėlto „Fiat“ niekuomet gerai nesisekė su „Alfa Romeo“, nes „Fiat“ orientacija į masinius automobilius prastai derėjo su sportiškumu ir technologinėmis naujovėmis garsėjusiais „Alfa Romeo“ modeliais. Per beveik 25 metus trukusį „Alfa Romeo“ valdymą „Fiat“ pavyko sukurti tik du išties sėkmingus šios markės modelius: 1987 m. pasirodžiusį didelį sedaną 164 bei po dešimties metų pristatytą vidutinio dydžio modelį 156, tad Italijos milžinas tikrai negali girtis tinkamai prižiūrėjęs „Alfa Romeo“.

Tuo tarpu „Volkswagen“ grupės stebėtojų tarybos pirmininkas ir realus vadovas Ferdinandas Piechas turėtų kuo skubiau įsigyti „Alfa Romeo“. Maždaug prieš dešimt metų F.Piechas pakeitė „Seat“ pozicionavimą ir šią ispanišką markę nukreipė į tiesioginę konkurenciją su „Alfa Romeo“. Jis netgi nusamdė „Alfa Romeo“ dizaino vadovą Walterį de Silvą ir pavedė jam sukurti sportiškesnę „Seat“ automobilių išvaizdą. Būtent W. de Silva sukūrė garsųjį „Alfa Romeo 156“, kuris 1998 m. buvo išrinktas Europos metų automobiliu. Vis dėlto „Volkswagen“ nepasisekė su „Seat“ lygiai taip pat, kaip „Fiat“ nepasisekė su „Alfa Romeo“: tiek „Seat“, tiek ir „Alfa Romeo“ nuolat veikė nuostolingai.

Anot L.Ciferri, F.Piechas yra ne kartą pripažinęs, jog žavisi „Alfa Romeo“, tad, jei jam pavyktų iš „Fiat“ įsigyti šią markę, jis galėtų ją paversti rimtu BMW varžovu. Tuo tarpu „Audi“, kurioje darbuodamasis F.Piechas pradėjo savo legendinę karjerą, galėtų daugiau dėmesio skirti kovai su „Mercedes-Benz“, nes dabar „Audi“ tenka varžytis ir su BMW sportiškumu, ir su „Mercedes-Benz“ prabanga bei komfortu.

Apžvalgininkas L.Ciferri mano, kad dabar yra idealus laikas „Volkswagen“ įsigyti „Alfa Romeo“, nes iki artimiausių naujų pastarosios markės modelių debiutų dar yra dveji metai. Ši pertrauka leistų „Volkswagen“ parengti savą „Alfa Romeo“ gamą. „Volkswagen“ finansinė padėtis dabar yra labai gera, tad jis nesunkiai galėtų įsigyti „Alfa Romeo“, o „Fiat“ gautus pinigus galėtų panaudoti skoloms padengti.

Vis dėlto šiam sandoriui kelią gali užkirsti itališkas išdidumas – net ir būdamas pusiau italu S.Marchionne veikiausiai nenorėtų matyti „Alfa Romeo“ klestėjimo „Volkswagen“ grupės sudėtyje. Žvelgiant iš S.Marchionne pozicijų, bene geriausias „Alfa Romeo“ pirkėjas būtų koks nors Kinijos gamintojas, pavyzdžiui, neseniai „Volvo“ markę įsigijęs „Geely“, tačiau šiuo metu ant stalo tėra tik „Volkswagen“ grupės pasiūlymas ir L.Ciferri mano, jog S.Marchionne turėtų gerai pagalvoti prieš jį atmesdamas.