Per pastaruosius 12 mėnesių „Volkswagen Commercial Vehicles“ pristatė tris naujus modelius – naująjį T5, „Amarok“, o visai neseniai – ir naująjį „Caddy“. Rugpjūčio statistika rodo, kad markės pardavimai visame pasaulyje išaugo 18,1 proc., iki 269 800 lengvųjų komercinių automobilių (2009-ųjų sausis-rugpjūtis – 228 400 vnt.)

Tokį augimą nemenka dalimi lėmė naujasis T5, kurio pardavimai visame pasaulyje padidėjo 20,5 proc., iki 91 300 vienetų (2009-ųjų sausis-rugpjūtis – 75 800). „Caddy“ pardavimai per pirmuosius 2010-ųjų aštuonis mėnesius sumažėjo 7 proc., iki 83 780 vnt. (2009-ųjų sausis-rugpjūtis – 90 400 vnt.).

Šiemet klientams pristatyta 8 tūkst. „Amarok“ automobilių, o šiems metams visame pasaulyje jau turima 40 tūkst. užsakymų šiam pikapui.

Lengvi komerciniai automobiliai iš Brazilijos taip pat sėkmingai didina visą šių metų pristatymų skaičių. „Saveiro“ modelio pristatymų augimas sudaro 94,2 procento arba 46 tūkst. vienetų (2009-ųjų sausis-rugpjūtis – 23 700). Brazilijos klasika T2 laikosi irgi stabiliai – 18 200 pristatymų. (2009-ųjų sausis-rugpjūtis – 17 800).

„Volkswagen“ komercinių automobilių padalinio valdybos atstovas dr. Wolfgangas Schreiberis įsitikinęs, kad 2010-ieji fiskaliniai metai pranoks rekordinį 2008-ųjų rezultatą, kai buvo pristatyti 447 tūkst. lengvųjų komercinių automobilių, rašoma gamintojo pranešime žiniasklaidai.

Naujienos IAA komercinių automobilių parodoje

Šių metų IAA komercinių automobilių parodoje, kuri vyks rugsėjo 23-31 dienomis, markė iš viso pristato penkias naujienas.

Naujasis „Caddy“ – kompaktiškas automobilis, aiškiai atpažįstami „Volkswagen“ markės dizaino bruožai, standartinė ESP sistema visai modelių gamai, visiškai nauja papildoma įranga ir dėl naujų šešių TDI ir TSI keturių cilindrų variklių sumažintos išlaikymo sąnaudos. Iki 21 proc. mažiau degalų sunaudojantis „Caddy“ su „BlueMotion Technology“ ir 102 AG varikliu sudegina 4,9 l/100 km dyzelino, išmeta 129 g/km CO2 ir gali įveikti daugiau nei 1 100 kilometrų su pilnu degalų baku.

„Amarok SingleCab“ su trumpa kabina ir ilga krovinių platforma tarp kitų pikapų reprezentuoja klasikinį „darbinį arklį“. Palyginus su ketverių durų dvigubos kabinos „Amarok“, „SingleCab“ turi 2,2 metrų ilgio krovinių platformą ir yra vienodo bendro kėbulo ilgio. Tai reiškia, kad dvi europinės paletės gali būti sudėtos skersai viena po kitos. „Amarok SingleCab“ rinkoje pasirodys pirmąjį 2011 m. pusmetį. Parodos stende demonstruojama 90 kW TDI agregato su „BlueMotion Technology“ studija, parodanti, kaip „Amarok“ degalų sąnaudos gali būti sumažintos nuo dabar klasėje geriausių 7,4 litro iki 6,9 l/100 km.

„Transporter BlueMotion Technology“. Palyginus su dabartiniu to paties galingumo standartiniu modeliu, „Transporter“ su „BlueMotion Technology“ reikia 0,5 litro mažiau dyzelino. Vidutinės sąnaudos dabar siekia 6,8 l/100 km, o tai naujas rekordas klasėje. Visų laikų ekonomiškiausias „Transporter“ pasirodys prekyboje 2011-ųjų pradžioje.

„Multivan“ jubiliejinis „Edition25“ modelis žymi 25 metų „Multivan“ sukaktį. Šis modelis sukurtas dabartinio „Multivan Comfortline“ pagrindu ir yra lengvai atskiriamas pagal švelnia matine spalva nudažytą stogą ir juodus 18 colių lengvo metalo lydinio ratlankius. Proginis modelis aprūpintas išskirtine standartine įranga ir reprezentuoja nuostabų kainos ir kokybės santykį.

„Transporter Rockton“ – tai „Transporter“, skirtas sudėtinga bekele vežioti personalą ar medžiagas į vietas, kurias iš tikrųjų sunku pasiekti. Būtent šioms ekstremalioms sąlygoms ir kurtas „Transporter Rockton“. Visų varančiųjų ratų „Rockton“ pavara specialiai pritaikyta tam tikrai tikslinei grupei, pvz. statybininkams, kalnų gelbėjimo tarnyboms, medžiotojams ir kitoms potencialioms grupėms. Nuolatinė visų ratų pavara 4MOTION su standartiniu diferencialo blokavimu galinėje ašyje, 30 mm pakeltas kėbulas, sustiprinta pakaba ir smūgių sugėrimas leidžia patikimai net ir bekele vežti iki penkių žmonių su kroviniu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją