Gamintojai tvirtina, kad nuo šiol „Saab 9-3 Sport Sedan“ su 1.9 TTiD varikliu bus geriausias galios ir ekonomiškumo derinys kompaktiškų automobilių segmente. 180 AG pasiekiančio jėgos agregato CO2 emisija sieks 119 g/km, o vidutinės degalų sąnaudos bus 4,5 l/100 km.

1.9 l dyzelinių variklių gamą sudarys 130 AG TTiD (jis pakeis ankstesnį 120 AG TiD variklį), 160 AG versija (pakeis 150 AG TiD variklį) ir galingiausias 180 AG/400 Nm pasirinkimas.

Skelbiama, kad „Saab 9-3 SportCombi“ universalo su 1.9 TTiD varikliu vidutinės degalų sąnaudos bus 4,6 l/100 km, CO2 emisija – 122 g/km. „9-3 Convertible“ versija bus komplektuojama su 160 ir 180 AG varikliais, kurių degalų sąnaudos sieks 5,1 l/100 km, o CO2 emisija – 134 g/km.

Taip pat pirkėjams bus siūlomas naujas 2.0 l, 163 AG benzininio variklio su turbina ir visų varančiųjų ratų „Saab XWD“ sistema derinys.

Nuo šiol „Saab 9-3“ su mechanine pavarų dėže pirkėjai galės užsisakyti ir reikiamos pavaros perjungimo indikatorių, kuris bus diegiamas prietaisų skydelyje. Dar viena naujiena - standartinėje 2011 metų modelio „Saab 9-3“ įrangoje bus integruota „Bluetooth“ telefono jungtis ir šildomos priekinės sėdynės, o automobilio pirkėjai galės rinktis iš dviejų naujų spalvų – Diamond Silver and Java.

Saab 9-3
Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją