Tokiu atveju papildomą apsaugą suteiktų savanoriškas draudimas. Pasiteiravome draudimo bendrovių atstovų, apie papildomą savanorišką draudimą.

Anot draudimo bendrovės „If“ Transporto priemonių civilinės atsakomybės draudimo produkto vadovo Alekso Nečajevo, Lietuvoje ir ES šiuo metu draudimo sumos yra pakankamos.

Kai vilkikas važiuoja į tas šalis, kuriose išmokos už žalą yra mažesnės, įmonėms gali būti pasiūlyta papildoma apsauga. Anot draudimo bendrovės „Seesam Lietuva“ atstovų, standartiškai toks produktas nesiūlomas, taip pat jis nesiūlomas, jei klientas pageidauja tik šios draudimo apsaugos. „Teikiant verslo klientams kompleksinius draudimo sprendimus, kai draudžiamos kelios skirtingos su verslu susijusios rizikos, esame pateikę ir tokio draudimo pasiūlymą,“ – teigia „Seesam Lietuva“ atstovas.

Pagal privalomojo draudimo nuostatas, draudimo sumos yra tokio dydžio, kokios nustatytos toje šalyje, kurioje įvyko įvykis. Savanoriškojo draudimo atveju išmokų sumos yra susitarimas tarp draudėjo ir draudiko.

Anot „PZU Lietuva“ Transporto rizikų eksperto Artūro Palevičiaus, TPVCA draudimo sumos priklauso nuo šalies, kurioje įvyko įvykis. Tuomet žala reguliuojama pagal tos šalies įstatymus. Jei įvykis yra pripažintas draudžiamuoju, draudikas nedelsiant atlygina trečiosioms šalims padarytą žalą.

Anot „Seesam Lietuva“ draudimo atstovų, savanoriškas vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas paprastai galioja pagal tas pačias privalomojo draudimo taisykles (įstatymą), tačiau išmokos pagal šį draudimą bus gautos tik tuo atveju, kai pagal privalomąjį draudimą draudimo išmokos už padarytą žalą neužteks. Kadangi tai yra savanoriškas ir nestandartinis draudimo produktas, „išplėtimų” ir kitokių susitarimų gali būti įvairių.

Savanoriško draudimo kaina vertinama individualiai ir priklauso nuo pageidaujamos draudimo sumos, nuo draudžiamų transporto priemonių skaičiaus, galiojimo teritorijos ir pan.