Kasmet skelbiamame „Auto Bild“ kokybiškiausių automobilių sąraše vertinama pagal septynis vienodai svarbius kriterijus, tarp jų – ir 9 tūkst. automobilių savininkų atsiliepimus, nagrinėjama gamintojo suteikiama garantija, informacija apie rastus ir šalinamus gamybos defektus, Vokietijos privalomosios techninės apžiūros ataskaitų duomenys, gauti patikrinus 7,5 mln. automobilių.

Teigiamas „Hyundai“ įvertinimas „Auto Bild“ kokybės ataskaitoje, kuri laikoma vienu iš prestižiškiausių automobilių pramonės kokybės tyrimų, patvirtino, kad bendrovė nuolat ir sėkmingai kelia savo produkcijos, paslaugų ir klientų aptarnavimo kokybę.

„Mums didelė garbė gauti tokį išskirtinį titulą, ypač itin konkurencingoje Vokietijos rinkoje, – kalbėjo „Hyundai Motor Europe“ viceprezidentas Allanas Rushforthas. „Hyundai“ ir vėl pavyko įveikti kokybės rodikliu laikomus prekių ženklus.“

„Mūsų bendrovėje kokybė yra prioritetinė sritis. Mes sukūrėme verslo strategiją, kurios moto „Svarbu tikra kokybė“, ir ja vadovaudamiesi sieksime, kad 2015 metais būtume geriausiai klientų lūkesčius atitinkančiu automobilių gamintoju Europoje. Naujoviškos klientų aptarnavimo programos, tokios kaip Penkerių metų trejopa garantija, suteikia daugiau privalumų „Hyundai“ vairuotojams, o mūsų ilgalaikiai įsipareigojimai dėl kokybės reiškia, kad mūsų automobiliai visuomet pirmaus savo klasėje.“

Lygių neturinti „Hyundai“ Penkerių metų trejopa garantija dabar suteikiama naujiems „i30“ (2011) ir „ix35“ modeliams. Į paketą įeina penkerių metų garantija visam automobiliui neribojant ridos, penkerius metus teikiama pagalba kelyje ir penkerius metus atliekamas techninis automobilio patikrinimas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją