„Volkswagen“ vadovas Martinas Winterkornas žurnalui „Focus“ teigė jaučiąs pagarbą „Hyundai“ dėl pagerėjusios kokybės ir žemo vonos kurso. Pasak vadovo, „Hyundai“ išmoko gaminti gerus automobilius. M.Winterkorno komentarai analitikų nestebina – Bergisch Gladbacho (Vokietija) Taikomųjų mokslų universiteto Automobilių tyrimų centro vadovas Stefanas Bratzelis pritaria „Volkswagen“ vadovo nuomonei.

Pasak jo, pastaruosius kelerius metus „Hyundai“ pardavimai ir pelnas smarkiai augo, tad, nors „Toyota Motor“ neturėtų būti pamiršta, „Hyundai“-„Kia“ yra labai rimtas konkurentas. S.Bratzelis atkreipia dėmesį, jog „Hyundai“ užima tvirtą poziciją Azijoje, ypač Indijoje, kur jis yra antroje vietoje po „Suzuki Motor“ ir užima 16 proc. rinkos. Be to, „Hyundai“ gerai sekasi ir Kinijoje.

„IHS Automotive“ automobilių rinkos analitiko Iano Fletcherio teigimu, „Hyundai“ ir „Kia“ kokybė dabar prilygsta Japonijos gamintojams. Anot jo, „Hyundai“-„Kia“ anksčiau gamino tiesiog pigius automobilius, o dabar – pigius ir gerus automobilius. I.Fletcheris pastebi, kad naudodamasis moderniais pardavimo metodais „Hyundai“ sustiprino savo pozicijas JAV, ir naujajai „Sonatai“ pavyksta sėkmingai varžytis su „Honda Accord“ bei „Toyota Camry“. Tuo tarpu Europoje praeitais metais didžiosios valstybės vykdė naujų automobilių pirkimo skatinimo programas, dėl kurių išaugo mažų ir nebrangių modelių, tokių kaip „Hyundai i10“, paklausa.

I.Fletcheris mano, kad dabar didžiausias „Hyundai“ trūkumas yra markės įvaizdis, tačiau, prisiminus pagarbius M.Winterkorno atsiliepimus, situacija netrukus turėtų pasikeisti.