„Mes kol kas rengiame šį biudžetinį projektą, kuris dar tik prasidėjo. Išvadas pateiksime vėliau“, – sakė „Nissan“ Indijos padalinio vadovas Kiminobu Tokuyama.
Jis taip pat neatsakė į klausimą, ar „Nissan“ šį projektą ruošiasi įgyvendinti su kita kompanija. K.Tokuyama atskleidė, kad metų pabaigoje „Micros“ variklių gamą papildys dyzelinis agregatas.
Jo teigimu, sedano versija bus kuriama pagal tą pačią platformą kaip ir hečbekas. 4,4 m ilgio automobilio nesiruošiama pardavinėti Vakarų Europoje.
Rudenį Europoje pasirodysianti „Micra“ bus siūloma su vienu iš dviejų benzininių variklių. Pirmasis – 3 cilindrų, 1.2 l, 80 AG, 108 Nm agregatas, antrasis tokio pat darbinio tūrio, tik galingesnis, pasiekiantis 98 AG ir 142 Nm sukimo momentą. Varikliai standartiškai bus derinami su 5 laipsnių mechaninėmis pavarų dėžėmis.