Didžiausia naujiena variklių „meniu“ – 1.3 l darbinio tūrio „CDTI ecoFLEX“ 95 AG motoras. 100 km kelią jis įveikia vidutiniškai sudegindamas 4,5 l dyzelino, o CO2 emisijos rodiklis – 119 g/km. Lyginant su pirmtaku šio motoro generuojama galia išaugo 21 proc., o degalų sąnaudos ir į aplinką išmetamų teršalų kiekis sumažėjo 11,2 proc.

Taip pat siūlomos ir dvi naujos 1.7 CDTI variklių modifikacijos. Kuklesnioji versija generuoja 110 AG ir maksimalų 280 Nm sukimo momentą, o galingesnioji – 130 AG ir 300 Nm. Vidutinės degalų sąnaudos – 5,2 l/100km.

Šie trys varikliai papildė „Merivai“ siūlomų dyzelinių motorų paletę, kur nuo kompaktiško vienatūrio gamybos pradžios buvo benziną naudojantys 1.3 l darbinio tūrio 75 AG ir 1.7 l, 100 AG jėgos agregatai. Nuo pat „Merivos“ debiuto šiųmetinėje Ženevos automobilių parodoje buvo galima rinktis modelį su automatine pavarų dėže. Visi motorai turi kietųjų dalelių filtrus ir atitinka „Euro-5“ aplinkosaugos reikalavimus.

„Opel“ inžinierių sukurta „Start/Stop“ sistema, kuri buvo išbandyta „Agila“ ir „Corsa“ modeliuose, nuo kitų metų bus naudojama ir „Merivoje“. 2011-aisiais ketinama pateikti dar vieną įrodymą, kad „Opel“ rūpinasi švariomis, aplinką tausojančiomis technologijomis – rinkoje pasirodys vienatūrio versija, varoma suskystintomis naftos dujomis (LPG).