Pasak leidinio „Automotive News“, šis bendradarbiavimas ne tik padės japonams sutaupyti laiko ir pinigų konstruojant savą elektromobilį, bet ir atgaivinti gamybą neseniai uždarytame fabrike Kalifornijos valstijoje.

„New United Motor Manufacturing” (NUMMI) iki šio pavasario buvo gaminami „Toyota Corolla“ sedanai ir pikapai „Toyota Tacuma“, tačiau dėl sumažėjusios paklausos darbai įmonėje buvo sustabdyti. „Tesla“ savo ruožtu įgis galimybę naudotis „Toyota“ tiekėjų paslaugomis ir techniniais resursais.

„Toyota“ prezidentas Akio Toyoda, komentuodamas sandorį pareiškė tikįs, kad jis padės sparčiau judėti permainų keliu ir operatyviau priiminėti sprendimus, susijusius su hibridinių modelių bei elektromobilių gamyba. Prieš metus vadovauti „Toyotai“ pradėjęs kompanijos įkūrėjo giminaitis taip pat tikisi, kad bendradarbiavimas su „Tesla“ padės sėkmingai JAV rinkoje konkuruoti su „General Motors“ ir „Nissan“. Pastaroji serijiniu būdu gaminamo elektromobilio „Nissan Leaf“ prekybą ketina pradėti jau šiais metais.

„Tesla“ lig šiol yra pagaminusi apie 1000 elektromobilių. Minėtoje gamykloje NUMMI žadama surinkinėti „Tesla Model S“, kuris pilnai pakrautais ličio-jono akumuliatoriais gali įveikti maždaug 480 km atstumą. T.y. tris kartus daugiau, nei „Nissan Leaf“. Be to, penkiavietis, beveik 5 metrų ilgio, „Tesla“ elektromobilis pasižymi puikiomis dinaminėmis charakteristikomis: iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 5,6 sek., o maksimalus greitis – 193 km/val.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją