Nuo šių metų rugpjūčio pasirodysiančiuose „Insignia” automobiliuose sumažintas anglies dvideginio emisijos lygis. Nepaisant šio laikmečio reikalavimus atitinkančio patobulinimo, naujosios „Opel“ modifikacijos pasižymės netgi didesniais variklio pajėgumais ir geresnėmis valdymo savybėmis.

„Insignia“ automobiliai išsiskiria ne tik sumažinta emisija ir nuosaikesnėmis degalų sąnaudomis. Šie „Opel“ modeliai pretenduoja į lyderius tarp vidutinės klasės varžovų pagal važiavimo taupumą ir nedideles eksploatacijos išlaidas. Gamintojai pabrėžia, kad pastarieji patobulinimai įgyvendinti ne automobilio dinamiškumo sąskaita, tad „Insignia” modelis neprarado galimybės vairuotojui teikti veržlaus važiavimo džiaugsmo.

Patobulinti dyzeliniai 110, 130 ir 160 AG varikliai, montuojami į „Insignia“ automobilius, tapo ne tik tylesni, bet ir sumažėjo jų keliama vibracija. Pirmą kartą istorijoje „Opel” gamintojai dyzelinius variklius ėmė komponuoti į „Insignia“ versijas su prisitaikančia 4X4 sistema. Technines inovacijas praturtino pokyčiai „Insignia“ išvaizdoje ir komplektacijų įvairovė. Kėbulai pradėti dažyti nauja „Dark Mahogany“ išorės spalva, o modifikacijų pasirinkimas praplėstas dviem papildomais įrangos lygiais.

Geriausią patobulinimų, atliktų „Insignia“ automobiliuose, rezultatą – 19 proc. sumažintą emisiją – atspindi „Insignia ecoFlex“ (96 kW 130 AG ir 118 kW/160 AG) versija. Jos degalų sąnaudos neviršija 4,9 l/100 km, o emisija – 129 g/km. Tokios „Insignia ecoFlex“ automobilio savybės leidžia tikėtis mokesčių lengvatų daugelyje Europos šalių.

Masyvesnė „Insignia Sport Tourer“ universalo „ecoFlex“ modifikacija taip pat pasižymi nuosaikiomis degalų sąnaudomis, siekiančiomis 5,1 l/100 km, o emisija neviršija 134 g/km. Nepaisant „Opel“ gamintojų užsibrėžtų draugiškumo aplinkai ir taupumo siekių, „Insignia ecoFlex” modifikacijų varikliai (su turbinos slėgio padidinimo funkcija) pasiekia 118 kW/160AG ir maksimalų 380 niutonmetrų sūkio momentą.

Dyzeliniuose 2,0 litro (110 ir 130 AG) varikliuose įdiegta mažesnės apimties turboįpūtimo technologija, lemianti nuosaikesnes degalų sąnaudas ir žemą emisiją. Pasiekti šioms savybėms padeda ir kiti variklio konstrukcijos patobulinimai, pagerinantys oro apykaitą ir degimo ciklą bei leidžiantys efektyviau panaudoti spaudimą išmetamųjų dujų, kurios tuo pačiu išvalomos nuo kenksmingų teršalų.

Dyzeliniuose 2,0 l turbo (162 kW/220AG) varikliuose „Opel” inžinieriai įdiegė patobulintą variklio valdymo bloką, 11 proc. sumažinantį degalų sąnaudas ir emisiją. Pasiekti tokio rezultato padeda ir pavarų jungimo indikatorius, nuo šiol standartiškai montuojamas į „Insignia“ modelius.

Dyzeliniai varikliai – į „Insignia” versijas su prisitaikančia 4X4 sistema

Pardavimų tyrimai rodo, kad 45 proc. Europos „Opel” automobilių pirkėjų pirmenybę teikia modeliams su 2,0 l turbodyzeliniais varikliais. Didėja ir „Insignia” versijų su prisitaikančia 4X4 sistema populiarumas. Dėl šios sparčiai augančios paklausos į „Insignia“ modifikacijas su prisitaikančia 4X4 sistema pradėti montuoti 2,0 l turbodyzeliniai (118 kW/160 AG) varikliai. Tokios „Insignia“ versijos, rinką pasieksiančios jau šį rudenį, garantuoja saugų važiavimą bet kokia kelio danga, patikimą sukibimą ir gerą automobilio valdymą.

„Insignia” atitinka paskutiniąsias mados tendencijas

Kartu su variklių ir transmisijų patobulinimais „Insignia” modelį „Opel” dizaineriai atnaujino šilta „Dark Mahogany” išorės spalva. Šiuolaikišką išvaizdą bei pasirinkimo įvairovę praturtina ir salono aukščiausios kokybės odos apdaila, pavadinta „Indian summer”. Modernus konjako spalvos odos interjeras, atitinkantis naujausios mados reikalavimus, pasižymi skirtingais susiuvimo metodais. Kontrastingus dygsnius keičia siūlės su švelnia kašmyro spalva. Visa tai panaudota ne tik sėdynių, bet ir durų, vairo bei pavarų svirties apdailoje.

„Insignia” modelio ženklas įspaustas į sėdynių ir kilimėlių paviršius. Odos apdailos interjeras salonui suteikia prabangos pojūtį.

„OPC-Line” vidaus apdailos komplektas atpažįstamas pagal aliuminio pedalus ir tamsias galvos atramas bei sportinį vairą, aptrauktą oda, kuri gaubia ir pavarų svirtį.

„Insignia” modeliuose įdiegta „Sport Edition” sportiškos įrangos versija komponuojama su juodos spalvos interjeru bei „OPC-Line” vidaus ir išorės įrangos paketais.

Išoriškai naujųjų „Insignia” komplektacijų atstovai išsiskiria pažemintais priekiniais ir galiniais bamperiais, platesniais slenksčiais ir 19 arba 20 colių skersmens lydinio ratlankiais. „Sport Edition“ įrangos versija siūloma su „Cosmo“ ir „Sport“ apdailos lygiais.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)