„Snoras Spyker Squadron“ lenktynėms šiemet paruošė automobilį su 4 l darbinio tūrio varikliu, padidino ratlankių plotį ir oro padavimo sistemą. Panašaus tipo konfigūracija pasiteisino 2009 metais, kurie buvo sėkmingiausi per visą komandos dalyvavimo įvairiose lenktynėse istoriją: „Snoras Spyker Squadron“ komanda galutinėje 2009 metų sezono GT2 klasės Le Mans serijos įskaitoje buvo trečia bei pirmą kartą savo istorijoje iškovojo 3-iają vietą konstruktorių įskaitoje pralenkusi komandas lenktyniavusias „Aston Martin“ ir „Lamborghini“ automobiliais.

„Mes vėl Le Mano mieste, o konkurencija mūsų klasėje yra tokia pat didelė, kaip visada. Dešimt „Ferrari F430“, penki „Porsche 911“, „Aston Martin“ ir „Spyker C8“ garantuoja įspūdingą reginį ir atkaklią kovą mūsų klasėje. Praėjusiais metais važiavome stabiliai ir pelnytai iškovojome vietą pirmajame penketuke. Šiais metais, manau, rezultatus lems varžybų strategija, o „Spyker“ patikimumas turės esminę reikšme siekiant aukštos pozicijos, todėl šiemet automobilio testavimui skyrėme kur kas daugiau laiko”, – sakė „Spyker Squadron“ vykdomasis direktorius Peteris Van Erpas.

Pasak komandos piloto Tomo Coronelio, sugrįžti į Le Maną yra gera kiekvienais metais. „Tai yra vienas iš trijų svarbiausių įvykių kasmet vykstančių tokio tipo automobilių sporte pasaulyje, įskaitant Monako ir „Indy 500“ lenktynes. Šiose lenktynėse turi tik vieną šansą į metus gerai pasirodyti, o jei nepavyksta, tuomet reikia laukti jau sekančių metų. Tuo šios varžybos ir yra unikalios. Praėjusiais metais pasirodėme tikrai gerai: finišavome penkti be didelių problemų aplenkę visus Porshe. Šiais metais laukiame dar didesnės konkurencijos, tačiau šį sezoną automobilis yra labai patikimas, todėl tikimes gerai sudalyvauti kvalifikacijoje ir pačiose varžybose“, – sakė T. Coronelis.

Praėjusių metų 24 valandų Le Mans lenktynėse „Snoras Spyker Squadron” komandos lenktyninkai iškovojo 5 vietą iš 30. Komandai šiais metais atstovaus trys lenktyninkai – T.Coronelis, Jeroenas Bleekmolenas ir Peteris Dumbreckas.