Nors net 15 Europos Sąjungos šalių nuolaidomis bei mažesniais mokesčiais skatina gyventojus įsigyti ekologiškas transporto priemones, Lietuvoje tam nenumatytos jokios fiskalinės ir kitos motyvacinės priemonės. Naujų automobilių pardavėjai pripažįsta, kad nesitiki, jog esant skylėtam valstybės biudžetui valdžia puls skatinti ir finansiškai remti norinčiuosius atsikratyti senų automobilių.

„Naujų mašinų pirkimo bumas Lietuvoje baigėsi tada, kai prasidėjo krizė. Nieko nuostabaus, nes taip nutiko bene visiems automobilių pardavėjams Europoje. Skirtumas tik tas, kad daugelis šalių pradėjo finansiškai remti norinčiuosius įsigyti naujas mašinas, o Lietuvoje apie tai net nediskutuojama. Akivaizdu, kad tokiu ekonominiu laikotarpiu ne vienas žmogus, ketinęs persėsti į naujesnį automobilį, savo planų atsisakė. Mes tai matome ir jaučiame“, – „Lietuvos žinioms“ pasakojo bendrovės „Tokvila“ rinkodaros specialistė Violeta Jadzevičienė.

Ji nesiryžo prognozuoti, kada naujų automobilių prekyba pradės atsigauti, tačiau neslėpė, kad šiais metais didesnio atsigavimo tikėtis neverta.

Bendrovės „Fakto autocentras“ rinkodaros vadovas Mindaugas Plukys tikino, kad blogiausi laikai – jau praeityje. Jo nuomone, įmonės nebe taip niūriai įsivaizduoja ateitį ir dažniau domisi naujų automobilių įsigijimu.

„Žinoma, krizė smarkiai smogė pardavimui, tačiau pastaruoju metu matyti šiokių tokių atsigavimo ženklų. Bankai taip pat pradėjo dažniau skolinti norintiesiems naują mašiną įsigyti išperkamąja nuoma. Manau, kad ateityje situacija gerės, o augimo galima tikėtis jei ne šiemet, tai kitąmet“, – sakė M.Plukys.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją