Iš elektros tinklo kraunamas hibridas turi „Wankel“ rotorinį variklį, kuris dirba itin lengvai, praktiškai be jokios vibracijos. Nors „Wankel“ varikliai nepasižymi itin dideliu kuro efektyvumu, jie puikiausiai tinka mažiems automobiliams dėl savo didelės galios. Toks variklių asortimentą papildantis patobulinimas sumažina triukšmo skirtumą tarp įprastai tylaus elektromobilio ir iš elektros tinklo kraunamo automobilio.

„FEV“ patobulintas „Fiat 500“ gali nuvažiuoti 80 km naudodamas tik bateriją ir dar 306 km su 12 litrų benzino. Kol kas kompanija nesiruošia gaminti šio automobilio masinei produkcijai, tačiau šį „Fiat 500“ išbandę testuotojai buvo maloniai nustebinti. Nuo „Prius“ šis mažylis skiriasi ne tik dydžiu, bet ir technologija – benzininis variklis užuot varęs ratus, krauna automobilio bateriją.