Panašu, kad „General Motors“ vadovams naujas modelis patinka. Išties „Chevrolet Volt“ viršija lūkesčius. Automobilis išbandytas įvairiomis vairavimo sąlygomis – nuo perpildyto Los Andželo iki kilimo aukštyn apie 2 kilometrus į Didžiuosius Kalnus.

Buvo išbandyta viskas: vėsiais rytais – sėdynių šildytuvai ir oro kondicionierius, lauke kaitinant 31 C karščiui. Tai pirmas elektromobilis, galintis važiuoti ilgus ir sudėtingus atstumus. Turint tai omenyje, kompanija pristato specialią vairavimo funkciją, pavadintą „kalnų režimu“, kuri leidžia geriau įveikti skirtingo aukštingumo trasą. Kad funkcija gerai veiktų, patartina ją įjungti dar prieš kylant į kalną.

Nenusivils ir greičio entuziastai – automobilis turės sportinį režimą. Ne, „Volt“ tikrai neprilygs sportiniam SS – tai tik papildoma funkcija pedalams. Vairuotojai, stipriau minantys pedalus, pajus daugiau agresyvumo. Vis dėlto apie agresyvumą kalbėti sunkoka, kai „Volt“ galią generuoja ličio-jonų baterija ir 1,4 l darbinio tūrio variklis.

Papildomai, vairuotojai galės reguliuoti klimato kontrolės režimus – pasirinkti eko arba komforto. Nekreipiant dėmesio į visus reguliuojamus dalykus šiame automobilyje, viena savybė bus nekintama – „Chevrolet Volt“ bus elektra varomas automobilis visą laiką, net veikiant benzino varikliui. Automobilio kūrėjai pasistengė, kad variklis užsivestų itin tyliai. Nepamiršta nei akustika, triukšmas salone.