Gegužės mėnesį visoje Europoje „Toyota“ reklamos bus rodomos įtakingiausiose televizijose, reklaminiai plotai išpirkti įvairiuose verslo dienraščiuose, o kampanija jau prasidėjo Vokietijoje ir Didžiojoje Britanijoje. Kitose svarbiausiose Europos rinkose Prancūzijoje, Italijoje ir Ispanijoje „Toyotos“ įvaizdžio gerinimo programa prasidės gegužės-birželio mėnesiais.

„Your Toyota is my Toyota“ (liet. „Jūsų Toyota yra mano Toyota“) – toks yra pagrindinis kampanijos leitmotyvas. Kompanijos atstovų teigimu, šis šūkis yra skirtas siekiant „atkurti teisybę“, esą automobilius kuriantys ir gaminantys kompanijos darbuotojai produkcija rūpinasi taip, tarsi tai būtų jų nuosavi automobiliai.

ACEA duomenimis, pirmą ketvirtį „Toyota“ pardavimai Europoje siekė 116,7 tūkst. (7,1 proc. mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai).

„Toyota“ prognozuoja, kad 2010-iais jų pardavimai Europoje sieks 765 tūkst. automobilių (9,9 proc. mažiau nei pernai). 2009 m. kompanija pardavė 877,5 tūkst. mašinų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją