Neįvardijamų šaltinių teigimu, dar viena priežastimi trauktis iš Europos tapo kinams neįveikiami mašinų taršos reikalavimai. Kompanijos vadovų teigimu, „Brilliance“ kol kas neturi planų vėl europiečiams siūlyti savo gamybos mašinas.

Remiantis „JATO Dynamics“ statistika, 2007-2009 m. „Brilliance“ Europos rinkoje pardavė tik 502 automobilius.

Pernai automobilių saugumo organizacija „Euro Ncap“ išbandė kiniškus BS4 ir BS6 sedanus, tačiau šie testuose nesurinko nė taško ir buvo įvertinti kaip „avarijų atveju mirtinai pavojingi“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją