„Siekiame, kad klientai draudimo išmoką gautų kaip įmanoma greičiau, o pats žalos administravimas būtų kuo paprastesnis. Jeigu smulkių žalų administravimas anksčiau užtrukdavo mažiausiai parą, dabar klientas turės galimybę išmoką gauti per kelias valandas ir net greičiau“, – pasakojo draudimo bendrovės „Ergo Lietuva“ Civilinės atsakomybės, nelaimingų atsitikimų, transporto priemonių ir sveikatos draudimo departamento direktorius Audrius Pilčicas.

Pasak A. Pilčico, paskambinus trumpuoju numeriu 1887 žala gali būti atlyginama, kuomet vairuotojas patiria avariją, stiklo įskilimo ar dūžio žalą arba jo automobilį apgadina kiti asmenys. Nesvarbu, ar vairuotojo automobilis buvo apgadintas Lietuvoje, ar užsienio valstybėje, telefonu susitarus dėl išmokos dydžio, ji pervedama į nurodytą banko sąskaitą. Kad nuostoliai būtų atlyginti, į draudimo bendrovę nereikia pristatinėti jokių dokumentų, tik elektroniniu paštu ar SMS žinute atsiųsti apgadinto automobilio nuotrauką. Tačiau, kad draudimo apsauga vėl pradėtų galioti suremontuotai automobilio daliai, klientas draudimo bendrovei turi pateikti atliktą remontą patvirtinančius dokumentus, o kelių eismo įvykio atveju – ir eismo įvykio deklaraciją arba tiesiog pateikti automobilį apžiūrai, kad draudimo bendrovės ekspertai galėtų įsitikinti, jog remontas buvo atliktas.

Draudimo bendrovė žalas telefonu pradėjo registruoti pirmoji Lietuvoje prieš septynerius metus. Ši paslauga teikiama 24 val. per parą. Tokia galimybe kasmet naudojasi vis daugiau vairuotojų. Draudimo bendrovės „Ergo Lietuva“ duomenimis, 2007 metais telefonu registruotos žalos sudarė 25%, o 2010 metų pradžioje – jau 50% visų žalų.

„Toks būdas pranešti apie žalą yra itin patogus klientams. Telefonu registruojamos ir didelės, dešimtis tūkstančių litų siekiančios žalos, ir smulkūs draudžiamieji įvykiai. Tad paslaugos papildymas galimybę iškart susitarti ir gauti draudimo išmoką yra kryptingas paslaugos tobulinimas, prisitaikant prie šiandienos klientų poreikių“, – teigia A. Pilčicas.