Palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, automobilių pardavimo aikštelės – pustuštės. O štai prieš metus jose vos tilpo nemokių klientų lizingo kompanijoms grąžinti automobiliai. Skaičiuojama, kad į rinką staiga buvo pateikta apie 4-5 tūkstančius mažai naudotų, puikios būklės automobilių.

Lizingo bendrovės, spaudžiamos akcininkų ir stengdamosi kuo greičiau parduoti šias mašinas, automobilius pardavinėjo itin mažomis kainomis – mat bankai griežtai nurodė savo vadybininkams parduoti iš klientų susigrąžintas mašinas per pusmetį.

„Galima sakyti, jog praėjusių metų antrąjį pusmetį bankai ne nustatinėjo kainas, o bandė jomis įtikti pirkėjams“, – sakė Vismantas Baršys, bendrovės „Patikimas automobilis“ direktorius.

„Lietuvos rytas“ rašo, kad su tokia padėtimi ir kainomis nebesugebantys konkuruoti naudotų automobilių pardavėjai tiesiog nustojo gabenti juos į Lietuvą. Per pusantrų metų Lietuvoje beveik išnyko verslo šaka, susijusi su naudotų automobilių gabenimu, remontu, dažymu, paruošimu parduoti.

„Iš Vakarų Europos vežti automobilių nebeapsimoka, nes ten jie brangesni nei Lietuvoje. Netgi mašinų po avarijų nebeapsimoka čia remontuoti dėl išaugusių darbo sąnaudų“, – tvirtino verslininkas Vitalijus Kucevičius, užsiimantis naudotų automobilių verslu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)