„Eismo įvykių metu vairuotojams dažniausiai tenka spręsti problemą, kaip apgadintą automobilį nugabenti į servisą – tenka kviestis draugus ar pažįstamus arba techninės pagalbos tarnybą ir už tai pakloti nemažą pinigų sumą. Nors situacija keliuose gerėja ir vairuotojai tampa drausmingesni, mes norime būti tikri, kad eismo įvykių atvejais mūsų klientai turės kuo mažiau rūpesčių – apgadintas jų transporto priemones „Euro Asista“ saugiai nugabens į remonto vietą ir tai klientams papildomai nekainuos“, – sakė „PZU Lietuva“ Produktų ir rizikos vertinimo departamento direktorius Edvardas Skupas.

Pasak jo, eismo įvykių metu TPVCA apsidraudusiems eismo įvykio kaltininkams ir taip tenka susidoroti su nemažu stresu, teisingai užpildyti deklaracijas, jei reikia, atrasti įvykių liudininkus, pasirūpinti transporto priemonės remontu.

„Vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas numato pagalbą įvykio metu nukentėjusiai pusei. Manome, kad įvykių kaltininkams irgi reikia pagalbos, todėl į transporto privalomojo draudimo paketą integravome vienkartinę techninės pagalbos kelyje paslaugą“ , – teigė E. Skupas.

Anot bendrovės „Euro Asista“ direktoriaus Kęstučio Kestenio, daugeliu atvejų įvykio kaltininkas apgadina savo automobilio variklio dangtį, todėl net ir po nedidelio įvykio automobilį gali tekti transportuoti.

„Automobilis nebegali būti toliau eksploatuojamas, kai eismo įvykio metu yra apgadinami ratai, variklio aušintuvas arba kitos svarbios jo dalys. Tuomet vairuotojams rekomenduojame nerizikuoti ir kviestis techninę pagalbą“, – sakė K. Kestenis.

Pasak K. Kestenio, į techninės pagalbos tarnybas vairuotojai dažniausiai kreipiasi žiemą ir vasarą. „Tuomet vairuotojai dažniau sukelia eismo įvykius, nes neįvertina besikeičiančių eismo sąlygų kelyje ir nesuvaldo savo automobilių. Vasarą keliuose problemų sukelia nesaugus greitis ir dulkės, o žiemą – slidi kelio danga“, – teigė K. Kestenis.

„PZU Lietuva“ duomenimis Lietuvoje kas dešimtas automobilis eismo įvykių metu apgadinamas taip, kad jo jau negalima saugiai eksploatuoti ir tenka kviestis pagalbą.

„Automobilių transportavimas miesto ribose, priklausomai nuo automobilio dydžio, kainuoja apie 170 litų, tad 500 litų sumos pagalbos darbams pakaks automobilių transportavimui visoje Lietuvoje“, – sakė E. Skupas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją