„Subaru“ tradicinėje Niujorko parodoje pademonstravo iki šiol nematytą naujieną – 305 AG variklį turintį „Impreza WRX STI“ sedaną, kuris pasirodys vasarą JAV „Subaru“ atstovų salonuose.

2011-ųjų modelis bus ir hečbekas (kaip buvo ir iki šiol), tačiau ryškiausia naujiena vadinamas STI sedanas – būtent tokio kėbulo automobiliai skynė pergales prieš keletą metų solidžiausiose ralio varžybose. Tai bus pirmas kartas, kai tokio tipo automobiliai rinkoje bus siūlomi ir sedano, ir hečbeko kėbulu.

Pažvelgus į kol kas JAV rinkoje debiuto laukiančio automobilio linijas, pastebimos priekinės dalies permainos: pakito žibintai, grotelės, rūko žibintai. Tačiau kur kas daugiau pokyčių automobilio užpakalinėje dalyje: hečbekui paprasčiausiai netiko didžiulis oro aptakas, kuris nuo šiol puoš WRX STI sedaną.

Pokyčių netrūksta ir po variklio dangčiu: 2,5 litro turbokompresorinis variklis dabar turi 305 AG, daugiafunkcinė centrinio diferencialo reguliavimo sistema DCCD, kaip ir anksčiau montuojama SUBARU Intelligent Drive (SI-DRIVE) sistema, naujo dizaino lengvojo lydinio R18 ratlankiai (standartinės padangos – Dunlop SP600, kurių dydis 245/40R18) ir t.t. Siekiant, kad sedanas būtų dar stabilesnis, inžinieriai sumažino automobilio prošvaisą. Be to, naudojamos standesnės pakabos spyruoklės ir kiek storesni stabilizatoriai.

O svarbiausia – „Subaru“ grįžtą į „karštų“ sedanų klasę, kur jau ne pirmą dešimtmetį varžosi su „Mitsubishi Lancer“.

JAV veikiančias „Subaru“ atstovybes naujasis WRX STI sedanas pasieks vasaros pabaigoje. Apie pasirodymą Europos rinkoje gamintojas kol kas oficialios informacijos neteikia.

Subaru Impreza WRX STI
Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją