Pasak „BTA draudimo“ generalinio direktoriaus Tadeušo Podvorskio, šiuo metu konkurencija dėl kitose bendrovėse anksčiau apsidraudusių klientų itin aktyvi – norėdamos pervilioti klientus, draudimo įmonės tokiems asmenims siūlo didesnes nuolaidas nei saviems klientams.

Lietuvos draudimo brokerių įmonių asociacijos prezidento Roberto Šalčio teigimu, be kainos, akcentuojamos ir kitos, jau seniau įsitvirtinusios klientų viliojimo priemonės: vieni su draudimo polisu siūlo techninę pagalbą kelyje, partnerių nuolaidų korteles ar didesnę neturtinės žalos civilinės atsakomybės draudimo sumą.

Anot T.Podvorskio, sunku vertinti, kiek vidutiniškai rinkoje sumažės draudimo kainos, nes bus tokių klientų, kuriems kainos kris simboliškai, vieną kitą procentą, bet atsiras ir tokių, kuriems pigs 10–15 proc. ar ir 20 proc.

„Lietuvos draudimo“ standartizuotos rizikos skyriaus vadovo Andriaus Gimbicko nuomone, palyginus praėjusių metų ir šiuometinio bumo kainas, akivaizdu, kad šiais metais kaina bus mažesnė apie 5 proc., o jei lyginsime bumo ir paprastai rinkoje egzistuojančias kainas, tai skirtumas gali siekti apie 15–20 proc.

„Verslo žinios“ rašo, kad nors dar prieš keletą metų svarstyta, jog pavasarinis sutarčių atnaujinimo bumas ilgainiui baigsis, tačiau draudikai balandį ir gegužę dėl klientų vis dar turi pakovoti intensyviau. A.Gimbickas svarsto, kad bumas vis dar egzistuoja dėl vairuotojų, kurie pasirašė draudimo sutartis dar prieš keletą metų, kai buvo įvestas privalomasis civilinės atsakomybės draudimas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją