Pristatytas eksperimentinis „Mercedes-Benz Vito“ automobilis žymi naujos eros pradžią – transporterių mobilumą su nuline išmetamųjų dujų emisija. „Vito“ yra pirmasis pasaulyje transporteris su šią technologija, pabrėžiantis „Daimler AG“ įsipareigojimą ekologiškam mobilumui užtikrinti. Šis automobilis yra nuoseklių „Daimler AG“ tyrimų ir plėtros rezultatas, kuriuo siekiama koncentruotis į tris pagrindines kryptis: vidaus degimo variklių optimizavimą, efektyvumo didinimą per hibridinius komponentus ir automobilių su nuline emisija vystymą diegiant baterijas ir kuro elementus.

Per 2010 metus daugiau nei 100 „Mercedes-Benz Vito“ transporterių bus pristatyta 20-čiai klientų. Visų pirma – automobilių parkų operatoriams ir viešosioms institucijoms, transportuojančioms krovinius ekologiškai pažeidžiamose zonose, kuriose būtina nulinė išmetamųjų dujų emisija, įskaitant ir CO2 dujų kiekį ir mažą triukšmingumo lygį. Tokio pobūdžio maršrutą dažniausiai sudaro trumpi atstumai ir daugybė sustojimų miesto ribose. Kitame etape planuojama tolimesnė 2000 transporto priemonių gamyba.

Energija „Vito“ transporteriui tiekiama iš galingos baterijos su ličio jonų technologija. Su pilnai įkrauta baterija vidutiniškai automobilis gali įveikti 130 km, tačiau, priklausomai nuo vairavimo stiliaus, gali būti pasiektas ir didesnis atstumas. Elektrinis variklis sukuria apie 90 kW galią. Techninės charakteristikos orientuotos į klientų poreikius: maksimalus greitis elektroniškai apribotas iki 80 km/val., kad atitiktų transportavimo poreikius miesto ribose.

Kalbant apie saugumą – čia apgalvotas kiekvienas aspektas. Visos „Vito“ modeliuose, kaip standartinė įranga, yra ESP, ABS ir ASR sistemos. Maksimalia naudingąja apkrova ir krovininių skyriaus dydžiu šis modelis nenusileidžia standartiniams „Vito“ modeliams su tradiciniu varikliu, galima ir didesnė nei 900 kg naudingoji apkrova.

Elektra varomų „Mercedes-Benz Vito“ surinkimo linija yra integruojama į standartizuotą gamybą. „Mercedes-Benz“ gamykla, esanti Ispanijos mieste Vitorijoje, jau ruošiasi iššūkiams, susijusiems su papildomo modelio gamyba. Finansinis palaikymas iš regioninės valdžios bus teikiamas logistikos, personalo mokymų ir gamybos technologijų plėtrai.

Federalinė Vokietijos aplinkos, gamtosaugos ir branduolinio saugumo ministerija (BMU) teikia subsidijas ir paramą „Mercedes-Benz“ transporterių tyrimams, vystymui ir bandymams.

Mercedes-Benz Vito
Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją