Kartu „Ford“ stende bus parodyti serijinei gamybai paruošti naujieji „Ford C-MAX“ ir „Ford Grand C-MAX“ modeliai, pirmą kartą pristatyti praėjusių metų Frankfurto parodoje. Kompanija taip pat demonstruos technologinius pasiekimus variklių tobulinimo srityje: „Ford Kuga“ variklis dabar dar draugiškesnis aplinkai, o „Ford Mondeo“ gama pasipildys naujaisiais varikliais. Parodoje taip pat bus galima apžiūrėti papildomą įrangą, siūlomą atnaujintiems „Ford S-MAX“ ir „Ford Galaxy“ modeliams, rašoma pranešime.

Naujojo „Ford C-MAX“ gama

Naujieji „Ford C-MAX“ ir „Ford Grand C-MAX“, pasirodysiantys prekyboje jau netrukus, Ženevos automobilių parodoje demonstruos naujo lygmens stilių ir kompaktinių vienatūrių patrauklumą MAV segmente („Multi-Activity Vehicle“).

„Ford“ C segmento MAV pirkėjai gali rinktis arba penkių vietų modelį „Ford C-MAX“, arba 7 vietų „Ford Grand C-MAX“, siūlantį slankiojančias šonines duris bei inovatyvią sėdynių sistemą, užtikrinančią puikią erdvę ir universalumą. Ženevos parodos metu pirmą kartą bus parodytas 5 vietų „Ford C-MAX“ interjeras.

Naujasis „Ford C-MAX“ pasižymi kupė stiliaus stogo linijomis ir kartu išlaiko erdvę, komfortą ir automobilio praktiškumą. Septynių vietų modelis turi aukštesnę stogo liniją ir siauresnius statramsčius, kurie užtikrina erdvumą bei gerą matomumą.

Naujojo „Ford C-MAX“ interjeras pristatys naujos kartos „Ford“ žmogaus-mašinos sąsajos sistemą HMI („Human machine interface system“). Esminiai šios technologijos elementai yra du penkiomis kryptimis valdomi mygtukai vaire, kurie kontroliuoja du automobilio displėjus: vieną prietaisų skydelyje, kitą – sumontuotą centrinėje konsolėje. Ši paprasta, aiški valdymo sistema leidžia vairuotojui stebėti ir naudotis visa automobilio įranga, nenuleidžiant rankų nuo vairo bei nenukreipiant dėmesio nuo kelio.

Naujiesiems modeliams siūlomi nauji efektyvūs, žemomis CO2 emisijomis pasižymintys 1,6 l „EcoBoost“ benzininiai ir atnaujinti 1,6 l ir 2,0 l „Duratorq TDCi“ turbodyzeliniai varikliai.

„Ford Kuga“ – su naujais varikliai

Stilingą visureigį „Ford Kuga“ nuo šiol bus galima užsisakyti su nauju 2,0 l 163 AG galios turbodyzeliniu „Duratorq TDCi“ varikliu, o CO2 emisija AWD versijose su mechaninėmis pavarų dėžėmis tėra 159 g/km – tai yra 6 proc. mažiau, lyginant su ankstesniu 136 AG galingumo varikliu. Taip pat dabar „Ford Kuga“ bus galimas su „Ford PowertShift“ automatine pavarų dėže, derinama su 140 AG ir 163 AG galingumo turbodyzeliniais varikliais bei užtikrinančia žemiausią klasėje 179 g/km CO2 emisiją.

Net 20 proc. galingesnis, naujasis 163 AG galios „Ford Kuga“ variklis pasiekia didesnį maksimalų greitį, iki 100 km/val. įsibėgėja per 9,6 sek. (1,1 sek. greičiau nei su ankstesniu varikliu) bei atitinka „Euro V“ reikalavimus.

Nauji „EcoBoost“ ir dyzeliniai varikliai „Mondeo“ gamai

„Ford Mondeo“ variklių gamą atnaujina naujasis galingas, bet ekonomiškas ir draugiškas aplinkai „EcoBoost“ benzininis variklis su turbina bei patobulintas „Duratorq TDCi“ turbodyzelinis variklis. Šie varikliai taip pat siūlomi ir naujiems „Ford S-MAX“ ir „Ford Galaxy“ modeliams, demonstruojamiems Ženevos parodoje.

„Ford Mondeo“ savo gamoje dabar turės 2,0 l turbininį benzininį 203 AG galios „EcoBoost SCTi“ variklį, atitinkantį „Euro V“ reikalavimus bei 2,0 l tris „Duratorq TDCi“ variklių versijas: 115 AG, 140 AG ir 163 AG galingumo.

Be to, sklandi „Ford PowerShift“ 6 pavarų dvigubos sankabos automatinė pavarų dėžė standartiškai bus derinama su 2,0 l „EcoBoost“ varikliu bei galima kaip pasirenkama įranga su 140 AG ir 163 AG galingumo „Duratorq TDCi“ varikliais.

Naujai pristatomo 2,0 l 163 AG galingumo „Duratorq TDCi“ variklio vidutinės kuro sąnaudos tėra 5,3 l/100 km. Pasirinkus automatinę pavarų dėžę „Ford PowerShift“, kuro sąnaudos išlieka 5,6 l/ 100 km.

„Ford“ atstovų Lietuvoje duomenimis, naujuosius vienatūrius „S-MAX“ ir „Galaxy“ bei „Mondeo“ ir „Kuga“ su naujais varikliais ir pavarų dėžėmis galima bus užsisakyti vos prasidėjus parodai – kovo mėnesio pradžioje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją