Kuriant naują V platformą, ypač daug dėmesio buvo skiriama svorio mažinimui, taip siekiant pagerinti ekonomiją ir sumažinti teršalų kiekį. Tailande šio modelio prekyba prasidės balandžio mėnesį, o Europos prekybos salonuose jis pasirodys rudenį.

„Nissan Juke“

„Nissan Juke“ automobilis yra išskirtinė kompaktiška SUV tvirtumo ir sportinio stiliaus kombinacija, skirta originalumo šiame segmente pasigendantiems pirkėjams.

Tai trečiasis „Nissan“ krosoverių šeimos narys. „Juke“ bus komplektuojamas su nauju tiesioginio įpurškimo benzininiu varikliu su turbokompresoriumi, kurio galia siekia 140 kW, o sukimo momentas – 240 Nm.

1,6 l tiesioginio įpurškimo variklis su turbokompresoriumi bus derinamas su atnaujinta „Nissan ALL-MODE 4x4-i“ sistema, kurioje dabar įdiegta sūkio momentą nukreipianti technologija. Sukimo momentas paskirstomas tarp priekinių ir galinių ratų – ne didesniu nei 50:50 santykiu. Sukimo momentas gali būti paskirstytas ir per visą galinę ašį manevringumui pagerinti ir per mažam pasukamumui pakoreguoti darant posūkį. Šis naujoviškas sprendimas yra pirmasis mažųjų automobilių segmente.

Taip pat bus siūlomas „Nissan“ 1,6 l 16 vožtuvų galios agregatas, dabar montuojamas su unikalia dviguba kuro įpurškimo sistema. Jo galia – 86 kW, o sukimo momentas – 157 Nm. Naujasis modelis gali būti komplektuojami ir su 1,5 l dCI varikliu, su tiesiogine kuro įpurškimo sistema, kurio galia siekia 81 kW, o sukimo momentas – 240 Nm.

„Nissan Juke“ prekyba Europoje prasidės rudenį. Automobilis taip pat bus parduodamas ir Japonijos bei Šiaurės Amerikos rinkose.

Nissan Juke

„Nissan Leaf“

Tai yra pirmasis masinės gamybos elektromobilis ir pirmasis modelis, sukurtas „Nissan-Renault“ aljanso.

„Nissan Leaf“ sukurtas ant specialios elektromobilių platformos. Automobilis išsiskiria didele važiuoklės baze – 2700 mm. Modelio ilgis siekia 4445 mm, plotis – 1770 mm, aukštis – 1550 mm. Priekiniais ratais varomo elektromobilio galios šaltinis – 80 kW, 280 Nm elektrinis variklis, įrengtas automobilio priekyje. Gamintojai žada, kad automobilio maksimalus greitis bus didesnis nei 140 km/val. Su visiškai įkrautu akumuliatoriumi automobilis gali įveikti apie 160 km.

Elektrinį variklį elektros energija aprūpina „Nissan“ sukurtas ličio jonų akumuliatorius, kurio galia siekia daugiau nei 90 kW. 48 modulių akumuliatorius montuojamas „Leaf“ grindyse, po sėdynėmis. Regeneracinė energija, susidaranti stabdant ir riedant, tiekiama tiesiai į akumuliatorių.

Naudojant greitąjį 50 kW įkroviklį, 80 proc. akumuliatoriaus talpos įkrauti pakanka pusvalandžio. Tačiau kol greitojo įkrovimo stotys taps realybe, daugelis savininkų savo automobilius galės įkrauti namuose arba darbe, naudodami buitinį 220~240 V lizdą. Tokiomis sąlygomis akumuliatorius pilnai įkraunamas maždaug per aštuonias valandas. Įkrovimo lizdas, standartiniam ir greitajam įkrovimui, patogiai įrengtas „Leaf“ priekinėje dalyje.

Kai kuriose Europos rinkose užsakymai bus priimami nuo vasaros, o pirmoji automobilių su kairėje pusėje įrengtu vairu serija pasirodys 2010 m. pabaigoje.

Nissan Leaf

Atnaujintas „Nissan Qashqai“

Ženevoje bus pristatomas ženkliai atnaujintas vidutinio dydžio „Nissan“ krosoveris „Qashqai“. Kalbant apie vizualius pokyčius, labiausiai atnaujinta „Qashqai“ priekinė dalis. Naujas variklio dangtis, priekinis buferis, sparnai, grotelės ir priekiniai žibintai suteikia SUV klasės visureigiui dar daugiau rafinuotumo, dailumo ir aukštesnės kokybės pojūtį. Naujas priekinės dalies dizainas būdingas ir „Qashqai+2“ modeliui. Atnaujintas interjeras yra praktiškesnis ir atrodo daug ištaigingiau.

Patobulintas „Qashqai“ apatinės dalies dizainas padėjo optimizuoti oro srautą, taip pat sumažinti pasipriešinimo koeficientą nuo 0,34 iki 0,33. Taip pat, parodoje bus pristatyta ir nauja, mažesnį CO2 kiekį išskirianti „Qashqai Eco“ versija, sukurta naudojant atnaujinto „Qashqai“ patobulintus aerodinaminius sprendimus. Pritaikius aerodinaminius ratų gaubtus, rūko žibintų gaubtus, sumontavus mažo pasipriešinimo riedėjimui padangas ir pailginus pagrindinės pavaros perdavimo skaičių, „Qashqai“ CO2 emisiją pavyko sumažinti nuo 137 iki 129 g/km.

Atnaujintas Nissan Qashqai

Atnaujinti „Pathfinder“ ir „Navara“ modeliai

Parodoje bus pristatyti ir visapusiškai atnaujinti „Pathfinder“ bei „Navara“ modeliai. Ženevos automobilių parodoje debiutuos šiems modeliams montuojamas naujas 3 l V6 dyzelinis variklis. Jo galia siekia 175 kW, o sukimo momentas – 550 Nm. Tai geriausi rodikliai klasėje. Reikšmingai atnaujintas 2,5 l dCI variklis: šie patobulinimai leido padidinti galią ir sukimo momentą ir padėjo sumažinti kuro sąnaudas bei teršalų kiekį. Galia padidėjo 14 kW (19 AG) – iki 140 kW, o sukimo momentas 47 Nm – iki 450 Nm.

Modelių su mechanine transmisija vidutinės kuro sąnaudos siekia 8,4 l/100 km (sumažėjo 1,4 l/100 km), o CO2 kiekis – 224 g/km (sumažėjo 40 g/km). Kai kuriose rinkose taip pat siūlomi varikliai su dyzelino dalelių filtru (DPF).

Taip pat patobulintas vidus: atnaujinti modeliai išsiskiria kokybiškesniu, patogesniu ir subtilesniu interjeru. Prekyba atnaujintais modeliais prasidės kovo mėnesį. 

Nissan Pathfinder
Nissan Navara

„Nissan 370Z Roadster“

Ženevos automobilių parodoje europiečiams pirmąkart bus pristatyta kultinio „Nissan Z“ modelio kabrioleto versija. Kaip ir „Coupé“, „Roadster“ modelyje montuojamas „Nissan“ 3,7 l V6 variklis, kurio galia siekia 241 kW, o sukimo momentas – 363 Nm. Šis automobilis varomas galiniais ratais.

Jis taip pat komplektuojamas su unikalia „Nissan Syncro Rev Control“ mechanine pavarų dėže bei septynių pavarų pusiau automatine transmisija su pavarų perjungimo svirtelėmis prie vairo. Automobilio stogas sulankstomas per 20 sek. Prekyboje automobilis pasirodys kovo mėnesį.

Nissan 370Z Roadster
Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją