„Subaru“ teigimu, ieškantiems itin sportišką charakterį turinčio automobilio, STI buvo optimalus pasirinkimas: 300 AG visiškai pakanka azartiškam vairavimui, garsioji „Symmetrical AWD“ transmisija užtikrina puikų automobilio valdymą, o komforto (kiek jo galima tikėtis tokiame sportiškame automobilyje) 2009 m. „Imprezos“ versija turėjo pakankamai.

2010 metų versija vadinsis „Impreza WRX STI PPP“. Trumpiniu PPP užkoduotas „Pure Performance Pleasure“ šūkis, reiškiantis „tikrą vairavimo malonumą“.

Lyginant su ankstesnės kartos modeliu, automobilyje neliks tokio tipo mašinoms nelabai reikalingų komforto elementų – navigacijos sistemos, odinių sėdynių (jas pakeis sportinės STI sėdynės), beraktės užvedimo sistemos. „Impreza WRX STI PPP“ bus varomas tokiu pat 300 AG turbokompresoriniu benzininiu varikliu, SI-DRIVE sistema leis optimaliai išnaudoti variklio galią (nuo „inteligentiško“ režimo miesto spūstyse iki „Sport Sharp“ sportiškam važiavimui), automobilis turės 18 colių ratlankius.

„Nuo šios kartos STI pasirodymo Baltijos ir Skandinavijos šalių rinkose, mes pardavėme apie 200 vienetų šių išties išskirtinių automobilių. Puikiai žinome, kad juos įsigyja tikri „Subaru“ entuziastai. Todėl džiaugiamės, kad galime patenkinti nemažos jų dalies lūkesčius – naujoji „Impreza STI PPP“ tikrai bus tokia pat nepriekaištinga kelyje, o gerokai sumažinta kaina leis šiam sportiškam modeliui dar labiau išpopuliarėti“, – teigė „Subaru Nordic“ vadovas Torbjornas Lillrudas.

„Subaru Impreza WRX STI PPP“ mūsų šalyje pasirodys kovo mėnesį. Automobilį galima rinktis iš juodos, šlapio asfalto, ryškiai mėlynos arba sodriai raudonos spalvų.

Subaru Impreza WRX STI PPP
Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją