Dėl besitęsiančio ekonominio nuosmukio pernai Lietuvos naujų automobilių rinka susitraukė net 67 proc. lyginant su 2008 m. Skaičių kalba tai reiškia 8 291 įregistruotą naują automobilį pernai ir 25 192 naujus automobilius 2008-aisiais. Tokie pat prasti rezultatai ir dar dviejose Europos šalyse – Islandijoje ir Latvijoje. Pastarojoje 73 proc. nuosmukis – blogiausias rodiklis visoje Europoje.

Nepaisant tokių pokyčių, „Audi“ rinkos dalis Lietuvoje pernai padidėjo 0,4 proc. ir pasiekė 2,4 proc. „Audi“ atstovai tai vertina kaip labai teigiamą poslinkį, rodantį, kad ši tendencija tęsis ir 2010 metais. Pernai Lietuvoje populiariausi buvo A3 (įregistruoti 49 nauji automobiliai), Q5 (42) ir A6 (29) „Audi“ modeliai.

Kaip markė „Audi“ tapo stipri kaip niekada anksčiau, visiškai atspindinti pagrindines „Vorsprung durch Technik“ šūkio, kalbančio apie „pažangą technikoje“, vertybes.

„Šie metai netaps išimtimi ambicingiems „Audi“ planams. Mūsų laukia daug siurprizų, iš kurių pirmasis – „Audi“ naujos kartos flagmano A8 pasirodymas pavasarį. Po šios premjeros mes parodysime visiškai naujus „Audi“ modelius, kurie papildys dabartinių gamą. Tai „Audi A1“ ir „Audi A7“. Ir tai dar ne viskas – „Audi S5 Sportback“, „Audi R8 Spyder“, „Audi RS5 Coupe“ ir naujosios kartos „Audi TT“ Lietuvos keliuose pamatysime irgi jau greitai,“ – teigė „Audi“ atstovybės Baltijos šalyse vadovas Espenas Egelundas.

2009 m. „Audi AG“ iš viso pardavė apie 950 tūkst. automobilių. Pernai „Audi“ atšventė savo 100-ąjį gimtadienį. Iki 2015 m. „Audi“ planuoja ženkliai padidinti savo gaminamų modelių skaičių – iki 42-iejų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)