Tai geriausias rezultatas „Volkswagen AG“ istorijoje. Daugiausiai mašinų kompanijai pavyko parduoti Kinijos, Vokietijos ir Brazilijos rinkose.
Kinijoje „Volkswagen AG“ pardavė 37 proc. daugiau mašinų (iš viso 1,4 mln.) ir Vokietijos rinka pagal kompanijos pardavimus pirmą kartą nukrito į antrą vietą.
„Nėra jokių ženklų, kad pasaulinė automobilių rinka artimiausiu metu atsigautų. Į viršų kils tik tokių augančių šalių kaip Kinija ir Brazilija rinkos“, – sakė koncerno pardavimų vadovas Christianas Klingleris.
Pernai „Volkswagen“ markės automobilių buvo parduota 3,95 mln. (7,8 proc. daugiau nei 2008 m.). Čekijos automobilių gamintojo „Škoda“, priklausančio „Volkswagen AG“ koncernui, pardavimai pernai pakilo 1,4 proc. (iki 684,2 tūkst. vienetų), o Ispanijos gamintojas „Seat“ patyrė 8,6 proc. nuosmukį (pardavė 336,6 tūkst. mašinų). „Audi“ 2009 m. pardavė 949,7 tūkst. automobilių (5,4 proc. mažiau nei 2008 m.).