Naujos versijos „Audi e-tron“ rėmas pagamintas iš aliuminio, o durys, variklio ir bagažinės dangčiai – iš anglies pluošto. Frankfurte pristatyta „e-tron“ versija buvo vadinama mažuoju R8 modelio broliu, tačiau naujasis vokiečių inžinierių darbas yra 50 cm trumpesnis, 12 cm siauresnis, 1 cm žemesnis, o ratų bazė 22 cm mažesnė už R8. Naujojo sportinio „Audi“ elektromobilio koncepcija pagal išmatavimus yra maženė ir už TT kupė.

Detroite demonstruojama „e-tron“ versija yra 3,93 m ilgio, 1,78 m pločio ir tik 1,22 m aukščio. Dvivietis, 1350 kg sveriantis automobilis yra varomas dviejų 150 kW galios elektros motorų ir ličio jonų baterijų. Gamintojų teigimu, 2650 Nm sukimo momentą išvystantis elektromobilis nuo 0 iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 5,9 sek. ir pasiekti maksimalų 250 km/val. greitį.

Anksčiau „Audi“ patvirtino, kad Frankfurte pademonstruota didesnė „e-tron“ versija bus gaminama 2012 m., kai pirkėjams bus pasiūlyta 1000 šio sportinio elektromobilio vienetų. Vokiečiai kol kas neatskleidžia, kas laukia Detroite pristatytos elektromobilio koncepcijos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją