Naujos versijos „Audi e-tron“ rėmas pagamintas iš aliuminio, o durys, variklio ir bagažinės dangčiai – iš anglies pluošto. Frankfurte pristatyta „e-tron“ versija buvo vadinama mažuoju R8 modelio broliu, tačiau naujasis vokiečių inžinierių darbas yra 50 cm trumpesnis, 12 cm siauresnis, 1 cm žemesnis, o ratų bazė 22 cm mažesnė už R8. Naujojo sportinio „Audi“ elektromobilio koncepcija pagal išmatavimus yra maženė ir už TT kupė.
Detroite demonstruojama „e-tron“ versija yra 3,93 m ilgio, 1,78 m pločio ir tik 1,22 m aukščio. Dvivietis, 1350 kg sveriantis automobilis yra varomas dviejų 150 kW galios elektros motorų ir ličio jonų baterijų. Gamintojų teigimu, 2650 Nm sukimo momentą išvystantis elektromobilis nuo 0 iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 5,9 sek. ir pasiekti maksimalų 250 km/val. greitį.
Anksčiau „Audi“ patvirtino, kad Frankfurte pademonstruota didesnė „e-tron“ versija bus gaminama 2012 m., kai pirkėjams bus pasiūlyta 1000 šio sportinio elektromobilio vienetų. Vokiečiai kol kas neatskleidžia, kas laukia Detroite pristatytos elektromobilio koncepcijos.