Be to, „Ram“ turėtų papildyti ir didelis furgonas, kuris bus JAV rinkai pritaikyta „Fiat Ducato“ arba „Iveco Daily“ versija. „Chrysler Group“ planuoja, kad atnaujinus „Ram“ pikapus ir pasiūlius naujų furgonų šios markės pardavimai iki 2014 m. pasieks 415 tūkst. vnt., tuo tarpu 2010 m. planuojamos 280 tūkst. vnt. pardavimų apimtis.

„Chrysler Group“ 20% akcijų paketą kontroliuojanti „Fiat“ grupė „Doblo“ modeliu Europoje prekiauja nuo 2001 m., o prieš kelias savaites buvo pristatytas ir naujos kartos furgonas. Naujasis „Doblo“ Europos pirkėjus pasieks 2010 m. sausio viduryje, o JAV rinkoje turėtų pasirodyti 2012 m. „Doblo“ turi krovininę ir keleivinę versijas. Pastarojoje tilps net septyni žmonės.

Šiuo metu Amerikos pirkėjus „Ford Transit Connect“ furgonas pasiekia iš „Ford Otosan“ gamyklos Turkijoje, tačiau nuo 2013 modelinių metų jį ketinama gaminti vienoje iš „Ford Motor“ gamyklų JAV. Savo ruožtu „Fiat“ neplanuoja „Doblo“ gamybos JAV ir veikiausiai šį modelį tieks iš Turkijoje esančios „Turk Otomobil Fabrikasi“ gamyklos. Kita vertus, Italijos bendrovė „Doblo“ į JAV gali atvežti ir iš Brazilijos, kur gaminami Pietų Amerikos rinkoms skirti „Doblo“.

„Fiat“ tvirtina, kad „Doblo“ yra erdviausias ir mažiausiai aplinką teršiantis modelis savo klasėje. Anot gamintojo, 275,5 cm „Doblo“ bazė yra ilgesnė nei jo varžovų. Pagrindiniai šio modelio konkurentai Europoje yra „Citroen Berlingo“, „Peugeot Partner“ bei „Renault Kangoo“.

Naujasis „Doblo“ bus komplektuojamas su benzininiu bei trimis dyzeliniais varikliais, o vėliau turėtų pasirodyti ir suslėgtomis gamtinėmis dujomis (CNG) varoma versija. Skelbiama, kad su ekonomiškiausiu 1,3 ltr. (90 AG) dyzeliniu motoru jo CO2 emisijos sudarys 129 g/km. Naujasis „Doblo“ yra sukurtas modifikuotos „Punto“ platformos pagrindu. Europietiškas „Doblo“ turės ir „stop-start“ sistemą.